کد خبر : 1744868 | 30 اسفند 1399 ساعت 21:40 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: باید از کاری که انجام دادیم لذت ببرید

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر سلتاویگو تمجید کرد.

زیدان: باید از کاری که انجام دادیم لذت ببرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در دیداری بسیار مهم و از سری مسابقات هفته بیست و هشتم لالیگا مهمان سلتاویگو بود و در پایان موفق شد این بازی دشوار را پیروزی 3-1 پشت سر بگذارد تا موقتاً بالاتر از بارسلونا در رده دوم جدول قرار بگیرد.

 

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، در پایان بازی پیرامون عدم استفاده از سیستم چرخشی طی هفته‌های اخیر گفت: " ما می‌دانیم که برنامه چگونه است و ادامه خواهیم داد.  بازیکنان خوب کار می‌کنند و ما باید از این مسئله بهترین استفاده را داشته باشیم. لوکا مودریچ و تونی کروس به تیم های ملی خود خواهند رفت و این اصلا برای من ایده‌آل نیست اما در عین حال نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. به طور کلی شما باید از کاری که ما انجام دادیم لذت ببرید."

 

 

1583989

 

 

زیدان در ادامه گفت: "باید همین گونه به عملکرد خود ادامه دهیم چرا که اخیراً نمایش های قابل قبولی ارائه داده ایم. وارد قسمت نهایی مسابقات می‌شویم که نتیجه هر بازی می تواند تعیین کننده باشد. ما در مقابل تیم‌های دشواری قرار می‌گیریم و شما گمان می کنید که می توانیم در هر بازی پنج یا شش گل بزنیم اما هرگز اینگونه نیست. فوتبال ورزشی است که هر روز پیچیده تر از قبل می شود."

 

بنزما و عدم دعوت به تیم ملی فرانسه: " شما این موضوع را متوجه نمی شوید، من آن را نمی فهمم و بسیاری دیگر نیز آن را درک نمی‌کنند. این مسئله برای من به عنوان مربی رئال مادرید بهتر است اما باید گفت کاری که او انجام داده تماشایی بوده است."

 

 

1583987

 

 

غیبت سرخیو راموس: " او قصد دارد به اردوی تیم ملی اسپانیا ملحق شود و پنج روز دیگر بازی خواهد کرد که مشکلی برای این کار نخواهد داشت. امروز امکان حضور او در زمین وجود نداشت چرا که فاصله بین دو مسابقه بسیار کم بود."

دیدگاه‌ها