کد خبر : 1744882 | 30 اسفند 1399 ساعت 23:59 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: وقت آن است استراحت کنیم و جشن بگیریم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از عملکرد شاگردانش در چهار ماه اخیر تمجید کرد.

گواردیولا: وقت آن است استراحت کنیم و جشن بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در یک بازی دشوار موفق شد با دو گل ایلکای گوندوغان و کوین دی بروین اورتون را شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های FA CUP صعود کند؛ موضوعی که باعث شد تیم پپ گواردیولا آخرین بازی خود پیش از وقفه مسابقات ملی را با یک پیروزی عالی پشت سر بگذارد.

 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در پایان بازی گفت: " این یک بازی واقعا دشوار بود. ما تعهد اورتون و چگونگی تمرکز آنها را به شکلی فوق‌العاده مشاهده کردیم. با این حال صبور بودیم اما می‌توانم بگویم این یکی از سخت ترین مسابقاتی بود که در چهار ماه گذشته انجام دادیم. این پیروزی حاصل تعهد باورنکردنی بازیکنان من بود. من مشتاقانه منتظر هستم که بازیکنانم بعد از وقفه بازی‌های ملی سالم به تیم برگردند."

 

 

1584019

 

 

گواردیولا در ادامه گفت: "اکنون وقت آن است که بگویم خوب، کمی استراحت کنید و آنچه را که ما در این چهار ماه و از آخرین وقفه رقابت های ملی انجام دادیم را جشن بگیریم. ما 39 بازی انجام دادیم که در 34 در مورد آن به پیروزی رسیدیم. این باور نکردنی است.

 

تنها 2 شکست و سه تساوی که یکی از آنها هم به دیدار برابر پورتو مربوط می‌شود که ما در آن مسابقه صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان قطعی کرده بودیم."

 

 

1584018

دیدگاه‌ها