کد خبر : 1744908 | 01 فروردين 1400 ساعت 11:34 | 8K بازدید | 2 دیدگاه

دفاع رییس کمیته مسابقات از میزبانی هند

انتخاب هند به عنوان میزبان یکی از گروه های لیگ قهرمانان آسیا این شائبه را به وجود آورده که تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتخاب میزبانان سیاسی بوده است.

دفاع رییس کمیته مسابقات از میزبانی هند

به گزارش "ورزش سه"، این شا ئبه از سوی مدیران ورزشی  و فوتبالی ایران بارها و بارها مطرح شد اما برخی هم صحبت های منطقی تری در این مورد مطرح کردند. بعد از دفاع جواد نکونام و یحیی گل محمدی از تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا حالا رییس کمیته مسابقات هم از میزبانی هندی دفاع می کند.

 

او می گوید: « نباید از میزبانی هند در لیگ قهرمانان آسیا متعجب شویم؛ هند دو تورنمنت بزرگ  AFC و فیفا را میزبانی کرده است. گوای هند در سال 2016 میزبان بازی های نهایی جام ملت های نوجوانان با حضور 16 تیم و یک سال بعد میزبان بازی های جام جهانی همین رده سنی با حضور 24 تیم بود که هر دو تورنمنت را به گواه کارشناسان به خوبی هر چه تمام‌تر برگزار کرد. هند سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در باشگاه‌های خود انجام داده، مدل باشگاه ‌داریش را تغییر داده است و همین مسائل احتمالا AFC را مجاب کرد که این کشور را یکی از میزبان‌ها اعلام کند.»

این در حالی است که در سال های اخیر فدراسیون فوتبال برای یکبار هم شده مسابقات جام ملت ها در این دو رده سنی را میزبانی نکرده است تا توانمندی خود را در امر میزبانی مسابقات بین المللی به کنفدراسیون فوتبال آسیا و هم چنین فدراسیون فوتبال جهان ثابت کند. جالب اینکه تیم ملی نوجوانان ایران هم در جام ملت های 2016 در جزیره گوای هند حضور داشته و هم در جام جهانی این رده سنی در سال 2017. تیم ملی نوجوانان بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی در جام ملت ها در جام جهانی با مربیگری عباس چمنیان درخشید و تا مرحله یک چهارم نهایی هم در بازی ها حضور داشت که در این مرحله با شکست 3-0 در برابر اسپانیا از گردونه مسابقات خارج شد.

دیدگاه‌ها