کد خبر : 1744973 | 01 فروردين 1400 ساعت 20:42 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: قضاوت را به شما واگذار می کنم

آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس از عملکرد تیمش مقابل بنوونتو راضی نیست.

پیرلو: قضاوت را به شما واگذار می کنم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز با ارائه عملکردی ضعیف و پرانتقاد با یک گل مغلوب بنوونتو شد و فاصله این تیم با اینتر در صدر جدول سری آ به 10 امتیاز رسید. آندره آ پیرلو در پایان بازی اعتراف کرد تیمش عملکرد خوبی نداشته و وقتی اینگونه در میدان ظاهر شوی احتمال باختن وجود دارد.

 

آندره آ پیرلو گفت: "هیچ فشاری وجود نداشت، فقط انتظار بر این بود که عملکرد بهتری از داشته باشم. اما در عوض ، از هر نظر روز ضعیفی داشته و از نظر نگرش و اشتباهات فنی بسیار ضعیف ظاهر شدیم. وقتی اینگونه بازی می کنی ممکن است شکست بخوری.

 

1580581

 

ما مشتاق پیروزی در این بازی بودیم، اما می دانستیم که مسابقه دشواری پیش روی ما خواهد بود، زیرا بنوونتو در گوشه ها بازیکنانی تند و تیز در اختیار داشته و تیمی سازمان یافته است، بنابراین ما باید آرامش خود را حفظ می کردیم. اما در عوض ما آشفته بوده، اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و متاسفانه نتوانستیم به نتیجه دلخواه خود برسیم.

 

ما باید به کارمان باور داشته و راه خود را ادامه دهیم تا به اوج برسیم. همانطور که دیروز گفتم هدف ما تغییر نمی کند، اما ما به افکار و نگرش کاملا متفاوتی به این مسئله نیاز داریم. ما لباس ارزشمندی بر تن داریم و باید ارزش آن را حفظ بکنیم.

 

عملکرد آندره آ پیرلو در یوونتوس؟ من عملکرد خودم را قضاوت نمی کنم و در حال حاضر افراد زیادی هستند که هر روز در رسانه ها درباره من قضاوت می کنند، بنابراین این کار را به شما واگذار می کنم."

دیدگاه‌ها