کد خبر : 1744984 | 01 فروردين 1400 ساعت 22:25 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

فیورنتینا 2 - 3 میلان؛ بازگشت بزرگ در فلورانس

میلان در دیداری دشوار موفق شد 2-3 فیورنتینا را شکست دهد.

فیورنتینا 2 - 3 میلان؛ بازگشت بزرگ در فلورانس

به گزارش "ورزش سه"، میلان که در اوایل نیمه دوم از حریف بنفش پوش خود عقب افتاده بود، در ادامه دو بار موفق به گلزنی شد تا با یک بازی بیشتر به فاصله شش امتیازی اینتر برسد.

 

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه نهم به گل اول رسید. ارسال سیمون کیائر در مرکز به محوطه به زلاتان رسید و او با ضربه ای محکم و دقیق به گوشه دروازه تیمش را خیلی زود پیش انداخت.

 

1584159

 

اما فیورنتینا در صدد جبران برآمد و خیلی زود هم به گل تساوی دست یافت. این تیم پشت محوطه جریمه میلان صاحب یک فرصت ایستگاهی شد و اریک پولگار با ضربه ای تماشایی موفق به زدن گل تساوی شد.

 

در دقیقه 29 و روی ارسال پتزلا بود که ایسریک فرصت بسیار خوبی برای زدن گل دوم فیورنتینا نیز پیدا کرد، اما این بازیکن بدشانس بود و ضربه او به دیرک دروازه روسونری برخورد کرد.

 

در اواخر نیمه اول و روی اشتباه توموری بود که کاسترولی می توانست دروازه را باز کند، اما ضربه او از کنار دروازه میلان به بیرون رفت و نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

 

1584163

 

اما فیورنتینا خیلی زود به گل دوم هم دست یافت. پاس به بیرون ولاهوویچ در محوطه به فرانک ریبری رسید و او با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه زننده گل دوم تیمش لقب گرفت.

 

اما میلان در دقیقه 57 به گل تساوی رسید. روی ارسال یک کرنر، ضربه سر سیمون کیائر در دهانه دروازه به براهیم دیاز رسید و او به راحتی موفق به گلزنی شد.

 

دقایقی بعد باز هم براهیم دیاز فرصت داشت دروازه فیورنتینا را باز کند، اما ضربه او به تور کنار دروازه این تیم برخورد کرد. اما در دقیقه 72 میلان به گل سوم رسید. روی اشتباه مدافعان فیورنتینا و پاس فرانک کسیه، هاکان چالهان اوغلو درون محوطه با ضربه ای دقیق دروازه را باز کرد. تلاش فیورنتینا برای بازگشت نتیجه نداشت و میلان 2-3 این تیم را مغلوب کرد.

دیدگاه‌ها