کد خبر : 1744989 | 01 فروردين 1400 ساعت 23:18 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو پیولی: این سخت ترین بازی میلان بود

استفانو پیولی معتقد است میلان هنوز هم شانس قهرمانی در سری آ را دارد.

استفانو پیولی: این سخت ترین بازی میلان بود

به گزارش "ورزش سه"، امشب روسونری در دیداری دشوار و در حالیکه از فیورنتینا عقب افتاده بود در نهایت 2-3 این تیم را مغلوب کرد. حالا میلان با یک بازی بیشتر نسبت به اینتر در فاصله شش امتیازی صدرنشین قرار دارد و استفانو پیولی مدعی شد آنها شانس خود برای کسب عنوان اسکودتو را امتحان خواهند کرد.

 

استفانو پیولی گفت: "این سخت ترین بازی میلان بود، زیرا ما از لیگ اروپا حذف شده و در چندین ماه اخیر هر سه روز بازی می کردیم، پس برای حضور در میدان با انرژی فراوان باید از تمام توان خود استفاده می کردیم.

 

1578107

 

به طور طبیعی ما فصل را با اهداف بسیار متفاوتی آغاز کردیم، زیرا هدف ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر بود. اکنون ما در این نقطه قرار داشته و می خواهیم تا انتها شرایط خوبی را تجربه کنیم. من همیشه گفته ام که در پایان فصل قرار گرفتن بین چهار تیم برتر جدول بسیار خوشحال کننده خواهد بود.

 

زلاتان در مورد شانس قهرمانی ما در لیگ صحبت کرده و کاملا درست می گوید، زیرا ما بیشتر فصل در بین مدعیان بودیم و اکنون نیز خیلی فاصله نداریم. ما کیفیت از لازم برای کسب پیروزی در همه بازی های باقیمانده برخورداریم. اینکه آیا به عنوان قهرمانی دست پیدا می کنیم یا نه موضوع دیگری است، اما بی تردید می توانیم شانس خود را امتحان کنیم. انتظار شکست یوونتوس مقابل بنوونتو را نداشتم و صادقانه می گویم که این اتفاقی کاملا غیرمنتظره بود. اما این فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد."

دیدگاه‌ها