کد خبر : 1745050 | 02 فروردين 1400 ساعت 18:00 | 88.4K بازدید | 1 دیدگاه

آغاز چالش جدی مربیگری در بوندسلیگا

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار ژابی آلونسو

ژابی آلونسو، ستاره سابق فوتبال اسپانیا در آستانه هدایت مونشن گلادباخ قرار گرفته است.

یک مقصد غیرمنتظره در انتظار ژابی آلونسو

به گزارش "ورزش سه"، مارکو روزه، سرمربی فعلی گلادباخ چند ماه دیگر به طور رسمی از این باشگاه جدا شده و فصل بعد روی نیمکت دورتموند حضور خواهد یافت. حالا نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد ژابی آلونسو به جای مارکو روزه به عنوان سرمربی جدید مونشن گلادباخ در فصل 2021/2022 مشعول به کار خواهد شد.

 

1331686

 

آلونسو در حال حاضر روی نیمکت تیم دوم رئال سوسیداد در دسته دوم فوتبال اسپانیا مشغول به کار است. ستاره 39 ساله و سابق تیم هایی چون لیورپول، رئال مادرید و بایرن مونیخ دوران فوق العاده ای در مستطیل سبز داشت و بسیاری تصور می کنند او روزی تبدیل به سرمربی بزرگ و پرافتخاری خواهد شد. در گذشته اخباری در مورد احتمال حضور آلونسو در رئال مادرید نیز شنیده شده بود و احتمال دارد او در آینده و در صورت کسب موفقیت در گلادباخ، روزی هدایت تیم های بزرگ را نیز به عهده بگیرد.

 

ژابی آلونسو در دوران حضور پپ گواردیولا برای بایرن مونیخ هم بازی کرد و آشنایی او با زبان، کشور آلمان و بوندسلیگا می تواند کمک بزرگی برای او در مسیر کسب موفقیت در نیمکت گلادباخ باشد.

 

 

1454008

 

 

قطعا حضور ژابی آلونسو روی نیمکت گلادباخ می تواند یکی از جذابیت های بوندسلیگا در فصل آینده این مسابقات محسوب شود. در واقع باید دید آیا او که در دوران بازی یک ستاره خوش فکر به حساب می آمد، این قابلیت را در دوران مربیگری نیز به کار خواهد گرفت یا خیر.

 

از طرف دیگر مونشن‌گلادباخ می‌تواند یک سکوی پرتاب خوب برای ژابی آلونسو تلقی شود و در صورت موفقیت در این تیم او می تواند به حضور روی نیمکت تیم های بزرگتر امیدوار شود.

دیدگاه‌ها