کد خبر : 1745066 | 02 فروردين 1400 ساعت 16:47 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: خیلی به یوونتوس علاقه دارم

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی در مورد دلایل جدایی از یوونتوس صحبت کرده است.

آلگری: خیلی به یوونتوس علاقه دارم

به گزارش "ورزش سه"، دو سال قبل بود که مکس آلگری بعد از سپری کردن پنج فصل درخشان در یووتنوس از این تیم جدا شد و بسیاری این تصمیم سران بیانکونری را اشتباه توصیف می کنند. مکس آلگری حالا بعد از گذشت دو سال در مورد اختلاف نظرات در آن مقطع و البته رابطه خوب خود با باشگاه یوونتوس حرف زده است.

 

مکس آلگری گفت: "همانطور که همه می دانند ما در یوونتوس به طور طبیعی به پایان همه رابطه و همکاری خود بعد از پنج سال رسیدیم. در ایتالیا ما تمایل داریم که به موارد منفی نگاه کنیم، اما باید بر موارد مثبت تمرکز شود. به عنوان مثال این هفته پیپو اینزاگی و بنوونتو شایسته تحسین به خاطر کسب پیروزی در دیدار مقابل یوونتوس هستند و این تنها تقصیر و ضعف یوونتوس نبوده است.

 

1549697

 

ما به یک پایان طبیعی رسیدیم و البته در آن مقطع اختلاف نظراتی نیز  وجود داشت. رئیس باشگاه این را تصمیم گرفت و من هنوز هم با آندره آنیلی رابطه خوبی دارم. پنج سال درخشان داشته، در بازار نقل و انتقالات عملکرد خوبی انجام دادیم و از کارمان در باشگاه یوونتوس لذت بردیم. بعد از رئیس باشگاه نیز بر اساس سلسه مراتب موجود، افرادی چون فابیو پاراتیچی و پاول ندود تصمیم گرفتند تغییراتی ایجاد کنند. پایان آن فصل آخر نتیجه منطقی در رابطه بین یوونتوس و من بود.

 

من خیلی به یوونتوس علاقه دارم و از نظر حرفه ای نیز واقعا علاقمند به همه باشگاه هایی هستم که در آنجا کار کرده ام. پیش از این نیز همین احساس را نسبت به میلان و کالیاری هم داشتم."

دیدگاه‌ها