کد خبر : 1745069 | 02 فروردين 1400 ساعت 16:22 | 25.8K بازدید | 2 دیدگاه

سولسشر: شرایط یونایتد در دنیا بی سابقه است

اوله گونار سولسشر معتقد است روند مصدومیت بازیکنان منچستریونایتد بی سابقه بوده است.

سولسشر: شرایط یونایتد در دنیا بی سابقه است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب با نتیجه 1-3 مقابل لسترسیتی شکست خورده و در مرحله یک چهارم با رقابت های جام حذفی فوتبال انگلیس وداع کرد. اوله گونار سولسشر، سرمربی جوان و نروژی یونایتد مدعی شد بازیکنان این تیم در فصل جاری بارها مصدوم شده اند، اما شیاطین سرخ برای کسب موفقیت باید قادر به گذر از سد چنین مشکلاتی باشند.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "من فکر می کنم ما در حال ساختن تیمی هستیم که بتواند از پس مشکلات برآید، اما صادقانه ما اخیر شش یا بازیکن هفت مصدوم داشته ایم و در همین شرایط نیز برخی بازیکنان اوضاع مناسبی نداشته و بعضی از آنها بیش از اندازه بازی می کنند. این چیزی است که ما باید به آن عادت کنیم.

 

1582296

 

اگر زمانی می خواهیم موفق شویم، باید این مسئله را کنترل کنیم و البته سطح بالاتری از آنچه برابر لسترسیتی ارائه دادیم را در میدان پیاده کنیم. این همان هدف است که ما به دنبال آن هستیم. در حال حاضر تحت تاثیر شرایطی قرار گرفته ایم که از نظر من بی سابقه است.

 

فکر نمی کنم کسی در دنیا یا در فوتبال انگلیس در گذشته چنین اوضاعی را تجربه کرده باشد، اما فعلا که شرایط به خاطر بازیکنانم ایتگونه پیش می رود. متاسفانه در دیدار مقابل لسترسیتی روند اتفاقات برای ما عادی پیش نرفت و گاهی اوقات در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می دهد."

دیدگاه‌ها