کد خبر : 1745094 | 03 فروردين 1400 ساعت 12:23 | 210.3K بازدید | 26 دیدگاه

روزهای سخت بیانکونری

جنجال بزرگ؛ درگیری در رختکن یووه بعد از باخت تلخ

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که بعد از شکست شب گذشته یوونتوس برابر بنوونتو بین آندره آ پیرلو و رئیس یوونتوس یعنی آندره آ آنیلی یک درگیری رخ داده است.

جنجال بزرگ؛ درگیری در رختکن یووه بعد از باخت تلخ

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس در این فصل بسیار پر نوسان ظاهر شده و نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. شاگردان آندره آ پیرلو بعد از حذف نامید کننده در لیگ قهرمانان اروپا، اکنون شانس چندانی برای فتح دهمین اسکودتوی متوالی خود نیز ندارند؛ این ناامیدی زمانی بیشتر شد که یووه دیشب مقابل بنوونتو شکست خورد.

 

 

1584130

 

 

بعد از باخت تلخ یوونتوس مقابل بنوونتو هواداران این تیم از عملکرد تیم آندره آ پیرلو بسیار عصبانی به نظر می رسیدند و این مسئله را در شبکه‌های اجتماعی بروز دادند؛ در واقع به نظر می رسد که کم کم صبر آنها در رابطه با پیرلو تمام شده و ادامه این اوضاع کار را برای سرمربی ایتالیایی دشوارتر هم خواهد کرد.

 

اما به نظر می‌رسد که این عصبانیت بعد از شکست دیشب تنها مختص به هواداران یوونتوس نبوده است. منابع ایتالیایی از جمله توتواسپورت و La Stampa گزارش داده اند که رئیس باشگاه یوونتوس یعنی آندره آ آنیلی بعد از از دست رفتن سه امتیاز مقابل بنوونتو بسیار خشمگین بوده و حتی گزارش ها حاکی از آن است که در رختکن تیم بین او و آندره پیرلو یک درگیری نیز شکل گرفته است که صدای آن توسط رسانه ها به شکل واضح شنیده شده است.

 

 

1584302

 

این شایعه درگیری در حالی مطرح شده که گفته می‌شد در میان تمام این انتقادات آندره آ آنیلی یکی از حامیان بزرگ پیرلو محسوب می شود

 

گفتنی است پیرلو در حال حاضر وضعیت بسیار دشواری را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که ادامه این روند می تواند منجر به برکناری زود هنگام او از هدایت بانوی پیر شود.

 

البته یوونتوس طی ساعات گذشته تایید کرده که هیچ گونه درگیری و تنشی در رختکن این تیم به این آندره آ آنیلی و آندره آ پیرلو رخ نداده و به نوعی شایعات در این زمینه را به طور کلی تکذیب کرده است.

 

با این حال بر هیچ کسی پوشیده نیست که اکنون سرمربی جوان بیانکونری جایگاه خود را لرزان‌تر از همیشه می بیند و این شایعات نشان می‌دهد که صبر  آنیلی که خودش یکی از حامیان پیرلو محسوب می شود نیز در حال تمام شدن است.

 

 

1584378

 

صفحه اصلی امروز توتو اسپورت که با تیتر " آلگری، یووه و دیگران" به شایعات درباره نیمکت یوونتوس و جانشینان احتمالی آندره پیرلو پرداخته است

دیدگاه‌ها