کد خبر : 1745134 | 03 فروردين 1400 ساعت 11:33 | 25.8K بازدید | 3 دیدگاه

می‌توانم  همچنان و سالها بازی کنم 

محمد ابراهیمی: از بوشهر به تبریز آمدم چون ...

محمد ابراهیمی مجدد به تبریز بازگشت و قرار است برای تیم ماشین سازی به میدان برود.

محمد ابراهیمی: از بوشهر به تبریز آمدم چون ... 

به گزارش ورزش سه، محمد ابراهیمی که در تیم شاهین بوشهر توپ می زد هفته گذشته به تیم ماشین سازی تبریز پیوست . این بازیکن در این خصوص به خبرنگار ما گفت: من یک نیم فصل خوب در شاهین بوشهر سپری کردم. یک بند در قرارداد من وجود داشت که اگر پیشنهاد لیگ برتری داشته باشم  بتوانم جدا شوم. یک پیشنهاد تقریباً به مدت دو ماه از سمت ماشین سازی برایم آمد ولی باشگاه شاهین مخالفت  میکرد ولی در نهایت قسمت شد برگردم و انشاالله بتوانم برای تیم ماشین سازی مثمر ثمر باشم گرچه می دانم کار خیلی سختی داریم.


او در مورد کار سختی که در ماشین سازی دارند و این که چرا این تیم را با بی پولی و وضعیت بحرانی اش در جدول انتخاب کرده است  ادامه داد: خانواده من در تبریز زندگی می کنند و من باید کنار خانواده ام باشم و اینکه چند وقت دیگر پسر دوم من به دنیا می‌آید و من این موضوع را به باشگاه شاهین توضیح داده بودم و من خودم  نزدیک به ده سال در تبریز بودم و دوست داشتم برگردم و این  اتفاق افتاد.کار ما خیلی سخت است و باید خیلی تلاش کنیم، انشاالله بتوانیم از  اسم تیم ریشه دار  مثل ماشین سازی و هوادارانش دفاع کنیم. این تیم نماینده آذربایجان است و امیدوارم بتوانیم  امتیازهای لازم را جمع کنیم.

 

1445928


این بازیکن که محبوبیت خاصی بین هواداران تراکتور دارد و لقب اف ۱۴ را  از آنها گرفته است در این مورد خاطرنشان کرد: جدا از محبوبیت رابطه خوبی  بین من و هواداران تراکتور بوده و این موضوع متقابل است و باعث افتخار است که ۱۰ سال در بین  هواداران تراکتور  و مردم تبریز بودم و تا همیشه آنها را دوست خواهم داشت. من هر چه دارم متعلق به هواداران تراکتور و  مردم خوب تبریز است و آنها نیز در این چند ساله من را مورد لطف قرار دادند و دست‌بوس آنها هستم. انشاالله که تراکتور مقام خوبی کسب کند و در سه جام بدرخشند و هواداران خوشحال شوند.


 ابراهیمی ۳۷ ساله  در پایان  در مورد اینکه قصد دارد تا چند سالگی فوتبال بازی کند افزود: اگر شرایط تمرینی و زندگی درست باشد و به خواب و تغذیه ات برسی  در لیگی که الان میبینم میتوانی سالهای سال بازی کنی.

دیدگاه‌ها