کد خبر : 1745151 | 03 فروردين 1400 ساعت 13:18 | 192.8K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره کنونی بارسا مانع انتقال بزرگ

پول نه؛دلیل اصلی عدم بازگشت نیمار به بارسا فاش‌شد

اریک آبیدال، مدیر ورزشی سابق باشگاه بارسلونا، علت عدم بازگشت نیمار را فاش کرده است.

پول نه؛دلیل اصلی عدم بازگشت نیمار به بارسا فاش‌شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه نیمار در تابستان 2017 با یک قرارداد رکورد شکن و 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست، گمان می‌شد که به ستاره اول این تیم تبدیل شود و به افتخارات فردی مانند توپ طلا نیز دست پیدا کند اما اوضاع ستاره برزیلی در دو فصل اول حضور در PSG هرگز مطابق انتظار پیش نرفت؛ در واقع حواشی اطراف نیمار و مصدومیت های پی در پی او باعث شد که این ستاره برزیلی نتواند شروع خوبی در پاری‌سن ژرمن داشته باشد.

 

 

1580345

 

 

همه این مسائل باعث شد که نیمار در تابستان 2019 خواهان جدایی از پاری سن ژرمن شود. تا جایی که به نظر می‌رسید تمام توافقات لازم برای بازگشت او به بارسلونا صورت گرفته و هواداران این تیم آماده مشاهده دوباره ستاره برزیلی در لباس تیم شان شده بودند.

 

با این حال بعد از کش و قوس های فراوان و به دلیل آنچه که عدم توافق بر سر مسائل مالی عنوان شد، بازگشت نیمار به بارسلونا منتفی شد اما حالا اریک آبیدال حرف های جالب توجهی را درباره علت عدم نهایی شدن این انتقال مطرح کرده است. مدیر ورزشی سابق بارسا گفت: " 10روز قبل از این که پنجره نقل و انتقالات تابستانی بسته شود من به پاریس سفر کردم تا با لئوناردو مذاکره کنم. معتقدم وقتی مدیر به پاریس سفر می‌کند به این معناست که ما می توانیم نیمار را جذب کنیم.

 

 

1583834

 

 

با این وجود به یک باره با آنتوان گریزمن قرارداد بسته شد و من معتقدم اگر این اتفاق رخ نمی‌داد ما 100 درصد می‌توانستیم نیمار را به بارسلونا بازگردانیم. ما واقعاً به یک وینگر احتیاج داشتیم و نیمار نیز پیش از این عملکرد فوق العاده ای در بارسا ارائه داده بود. البته من نمی گویم که کدام بازیکن بهتر است بلکه فقط معتقدم که ما در آن زمان به وینگر احتیاج داشتیم. با این حال رئیس باشگاه تصمیم گرفت با گریزمان قرارداد ببندد و از طرف دیگر دادگاهی شدن بحث با نیمار باعث شده بود که انتقال او کمی دشوار شود."

دیدگاه‌ها