کد خبر : 1745180 | 03 فروردين 1400 ساعت 15:50 | 35.2K بازدید | 0 دیدگاه

آبیدال:

پوچتینو اولین گزینه من برای هدایت بارسلونا بود

اریک آبیدال، مدیر ورزشی سابق بارسلونا، می گوید در زمان حضور در این تیم مائوریسیو پوچتینو گزینه اصلی او برای هدایت بلوگرانا بوده است.

پوچتینو اولین گزینه من برای هدایت بارسلونا بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قطع همکاری ارنستو والورده با بارسلونا شایعات زیادی در رابطه با نیمکت این تیم به گوش رسید اما نهایتاً این باشگاه کاتالانی در تصمیمی غیرمنتظره سرمربی سابق رئال بتیس یعنی کیکه ستین را روی نیمکت خود نشاند؛ تصمیمی که نهایتا به ناکامی بزرگ بارسلونا در فصل گذشته منجر شد.

 

با این حال اریک آبیدال، مدیر ورزشی سابق بارسلونا، مصاحبه جالبی انجام داده و می‌گوید: " در لیست من مائوریسیو پوچتینو، مکس آلگری، کیکه ستین و ژاوی هرناندز حضور داشتند. با این حال اولین گزینه من برای هدایت بارسلونا پوچتینو بود‌. من به هیئت مدیره گفتم که باید بهترین مربی موجود در بازار را به بارسلونا بیاورم. گفتم که من برای فکر کردن به سیاست اینجا نیستم چراکه قبلا او در اسپانیول سرمربیگری کرده بود."

 

 

1580911

 

 

آبیدال در ادامه گفت: " برای من این مسئله هیچ ربطی به سیاست نداشت. من بهترین ها را میخواستم و پوچتینو یکی از بهترین ها برای سبک بازی ما به حساب می آمد. او به با تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان رسید و شما باید به این مسئله احترام بگذارید. او فلسفه خوبی در بازی‌ها و تمرینات دارد. بازیکنان او را دوست دارند و فکر می‌کردم که او می‌تواند گزینه بهتری برای پروژه بارسلونا باشد."

دیدگاه‌ها