کد خبر : 1745249 | 04 فروردين 1400 ساعت 10:15 | 152.9K بازدید | 62 دیدگاه

تست مظاهری و غلامی مثبت شد؛

دردسر عجیب در اردوی تیم ملی

تست کرونای دو بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی مثبت در آمد؛ رشید مظاهری و عارف غلامی باید از اردو خارج شوند.

دردسر عجیب در اردوی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، پس از انجام تست‌های اولیه ملی پوشان بعد از حضور در اردو، مشخص شد که عارف غلامی و رشید مظاهری، دو بازیکن استقلال که به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، کرونا دارند.

 

تشخیص این ویروس در بدن مظاهری و غلامی موجب شد تا به این دو بازیکن اعلام شود به سرعت اردوی تیم ملی را ترک کنند و سایر ملی‌پوشان نیز باید دوباره در تست کرونا شرکت داشته باشند.

 

وضعیت فعلی یک شرایط پیش‌بینی نشده و اورژانسی است که مشخص نیست در ادامه چه اختلالی در برنامه‌های دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایجاد کند یا نه.

 

مثبت شدن تست دو بازیکن، در حال حاضر بدترین خبری است که برای تیم ملی رخ داده و با توجه به احتمال سرایت، فقط باید دلخوش به بخت و اقبال بود تا این اتفاق نفرات دیگری را درگیر نکند.

 

مشخص نیست که آیا اسکوچیچ بازیکنان جدیدی را برای ادامه کار به جای مظاهری و غلامی به تیم ملی دعوت خواهد کرد یا اردو با همان نفرات قبلی به کارش ادامه خواهد داد.

 

تا اینجا ۱۲ بازیکن تیم ملی به دلایل مختلف اردوی تیم ملی را از دست داده‌اند که سه نفر از آنها(قایدی، غلامی و مظاهری) مستقیما به واسطه درگیری ویروس کرونا این اتفاق برای‌شان رخ داده و این بزرگترین بدشانسی برای تیمی است که یکی از فیفادی‌های خود را نیز از دست داده و امیدوار بود از آخرین فرصت قبل از شروع مسابقات مقدماتی جام جهانی استفاده کند.

دیدگاه‌ها