کد خبر : 1745295 | 04 فروردين 1400 ساعت 15:02 | 10.5K بازدید | 2 دیدگاه

تیکدری: از اعتماد آقای اسکوچیچ متشکرم

مهدی تیکدری می‌گوید که بهترین اتفاق سال گذشته برای او قهرمانی با تراکتور بود.

تیکدری: از اعتماد آقای اسکوچیچ متشکرم 

به گزارش ورزش سه، مهدی تیکدری مدافع راست تیم تراکتور که به تیم ملی دعوت شده، در خصوص سال گذشته گفت:  سال 99 در مجموع برای من سال خوبی بود. چه از لحاظ شخصی چه از لحاظ ورزشی. از لحاظ شخصی همین که در جریان این ویروس کرونا عزیزانم را از دست نداده‌ام جای شکرش باقی است و خیلی از نزدیکان متاسفانه عزیزانشان را از دست دادند و امیدوارم هرچه زودتر این شرایط تمام شود. از لحاظ ورزشی هم در سال 99 توانستیم با تراکتور جام قهرمانی حذفی را بالای سر ببریم که اتفاق خوبی بود و امیدوارم بازهم شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

 

وی در مورد سال کرونایی توضیح داد: واقعا کرونا در سال 99 شرایط سختی برای همه ما به وجود آورد. متاسفانه من هم خودم درگیر ویروس شدم و هم همسر و دخترم مبتلا شدند و شرایط واقعاً سختی بود و امیدوارم هرچه زودتر این ویروس از بین برود و واکسن آن بین همه مردم جهان به شکلی توزیع شود که دیگر شاهد این شرایط سخت نباشیم و بتوانیم به زندگی معمول و عادی خودمان برگردیم.

 

 

 

 

تیکدری در پاسخ به این سوال که بهترین و بدترین اتفاق برایش در سال قبلی عنوان کرد: بهترین اتفاق برای من قهرمانی همراه تراکتور در جام حذفی بود که واقعاً لحظه شیرینی بود و بعد از اینکه شانس قهرمانی در لیگ را از دست داده بودیم هم قسم شده بودیم جام حذفی را به هوادارانمان هدیه بدهیم و خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم و توانستیم خوشحالشان کنیم. بدترین اتفاق هم به نظرم باخت 4 بر 2 مقابل استقلال در ورزشگاه یادگار مقابل چشم هوادارنمان بود که در روزی که بازی خوبی انجام دادیم و حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و شکست سنگین و تلخی را تجربه کردیم.

 

او درباره اهدافش در سال جدید گفت: انتظارم این است که هر چه زودتر ویروس کرونا از بین برود و زندگی مردم به شرایط عادی برگردد و اینکه بتوانیم بازهم با تراکتور نتایج خوبی بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم. یکی از خواسته‌هایم پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران بود که خدا را شکر خیلی زود به آن رسیدم و از آقای اسکوچیچ ممنونم که به من اعتماد کرد و امیدوارم نماینده خوبی برای باشگاه تراکتور در تیم ملی باشم و جواب اعتماد کادرفنی تیم ملی را هم بدهم تا حضور ثابتی از این به بعد در اردو های تیم ملی داشته باشم.

دیدگاه‌ها