کد خبر : 1745340 | 04 فروردين 1400 ساعت 21:32 | 39.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش لوئیس انریکه به مقایسه پدیده بارسا با اینیستا

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، به مقایسه هایی که بین پدری گونزالس و آندرس اینیستا انجام می شود واکنش نشان داد.

واکنش لوئیس انریکه به مقایسه پدیده بارسا با اینیستا

به گزارش "ورزش سه"، پدیده جوان و تنها 18 ساله بارسلونا یعنی پدر گونزالس در این فصل نمایش های درخشانی را در ترکیب تیم رونالد کومان ارائه داده و همین مسئله باعث شد که او برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به اردوی تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شود.

 

بسیاری پدری را با ستاره سال های قبل بارسلونا و اسطوره این باشگاه یعنی آندرس اینیستا مقایسه می‌کنند و معتقد هستند که او می‌تواند جا پای این بازیکن بزرگ بگذارد. با این حال لوئیس انریکه علاقه‌ای به این مقایسه ندارد و می‌گوید: " آنها متفاوت هستند. من این ارتباط را درک می‌کنم اما پدری باید شبیه پدری باشد. آنها به لحاظ فروتنی شبیه به یکدیگر هستند."

 

 

1584607

 

 

لوئیس انریکه همچنین در واکنش سوالی مبنی بر دروازه بان شماره یک تیم ملی اسپانیا نیز گفت: " من مربی اسپانیا هستم و این همان چیزی است که روی آن تمرکز می کنم. به بقیه چیزها علاقه ندارم؛ بهترین ها بازی می کنند. برنامه ها متفاوت است. خواهیم دید. من از همه راضی هستم. من می دانم که (با پست دروازه بانی) چه کار خواهم کرد اما نمی خواهم این مسئله فاش شود.من از تیمی که در مسابقات قهرمانی اروپا بازی خواهد کرد چیزی نمی دانم اما در مورد بازی فردا تصمیمم را گرفته ام."

دیدگاه‌ها