کد خبر : 1745374 | 05 فروردين 1400 ساعت 09:47 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌بوئر: مجبور نیستم به خاطر این شکست گریه کنم

فرانک دی بوئر، سرمربی تیم ملی هلند، می‌گوید آنها نباید در ادامه مسابقات امتیازات بیشتری را از دست دادند.

دی‌بوئر: مجبور نیستم به خاطر این شکست گریه کنم

به گزارش "ورزش سه"، هلند شب گذشته شروع ناامیدکننده ای در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2022 قطر داشت و با نتیجه سنگین 4-2 از ترکیه شکست خورد. در واقع به نظر می رسد اگر شاگردان فرانک دی بوئر بخواهند در ادامه مسابقات نیز به همین نحو ظاهر شوند، به طور قطع کار دشواری برای صعود به جام جهانی پیش رو خواهند داشت.

 

 

1584652

 

 

فرانک دی بوئر بعد از این شکست گفت: " این یک نتیجه بسیار ناامید کننده برای ما بود. ما انتظار داشتیم عملکرد بهتری نسبت به آن چیزی که امروز انجام دادیم، به نمایش بگذاریم. به نظرم رسید که ما در این بازی به اندازه کافی تهاجمی و هوشیار نبودیم اما در عین حال نمی توانیم عملکرد خوب ترکیه را هم زیر سوال ببریم."

 

دی بوئر در ادامه گفت: "ما هم قطعاً در این مصاف فرصت‌های خوبی داشتیم که دو مورد آنها برای دونیل مالن ایجاد شد. ترکیه در این بازی تمام کننده ظاهر شد و این کار را برای ما دشوار کرد. این نتیجه بسیار بدی بود اما هنوز 9 مسابقه دیگر باقی مانده و باید مطمئن شویم که دیگر امتیازات بیشتری از دست نمی دهیم. ترکیه حریف بسیار خوبی بود اما نه آن طور که بخواهیم مقابلش شکست بخوریم. ما باید نگرش مثبت خود را حفظ کنیم چرا که همه چیز در فوتبال سریع پیش می‌رود.

 

 

1584679

 

 

ما باید شرایط را برگردانیم و با توجه به تجربه شاگردانم مطمئنم این اتفاق رخ خواهد داد. ما فکر می کنیم این یک شکست وحشتناک است اما در عین حال من مجبور نیستم که با چشمانی اشک بار اینجا بایستم. ما باید خیلی بهتر عمل کنیم."

دیدگاه‌ها