کد خبر : 1745382 | 05 فروردين 1400 ساعت 10:23 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: باید در همان نیمه اول کار را تمام می‌کردیم

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، تساوی در مقابل اوکراین را نتیجه ای ناامیدکننده می‌داند.

دشان: باید در همان نیمه اول کار را تمام می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جام جهانی 2018 روسیه اولین گام خود در راه رسیدن به رقابت‌های جام جهانی قطر را با توقف پشت سر گذاشت.؛ جایی که خروس ها ابتدا با گل آنتوان گریزمان از اوکراین پیش افتادند اما در نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردند تا مسابقه با نتیجه 1-1 تمام شود.

 

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، در پایان بازی گفت: " ما می‌توانستیم و باید در همان نیمه اول کار را تمام می‌کردیم. در نیمه دوم کمی شرایط تغییر کرد و ما در مقابل تیم بهتری قرار گرفتیم؛ اگرچه گلی که دریافت کردیم اجتناب ناپذیر بود. مشخصا ناامید شده ایم.  این اولین گام است و دو بازی دیگر پیش روی ما خواهد بود که آنها نیز هرگز آسان نیست. راهی طولانی برای رسیدن به جام جهانی پیش رو داریم."

 

 

1584685

 

 

آندری شوچنکو، سرمربی تیم ملی اوکراین، نیز در تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: " در 30 دقیقه اول ما با مشکلاتی روبرو شدیم اما خیلی سریع آنها را اصلاح کردیم. اجرای یک سیستم جدید فقط با یک جلسه تمرینی کار بسیار دشواری است. ما سعی کردیم فضاهای عقب زمین را به خوبی پوشش دهیم زیرا در غیر اینصورت مقابل بازیکنان فوق‌العاده فرانسه در موقعیت های یک به یک به مشکل می خوریم. در واقع ما به خطوط فشرده احتیاج داشتیم."

 

 

1584686

دیدگاه‌ها