کد خبر : 1745419 | 05 فروردين 1400 ساعت 14:09 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

منتفی شدن انتقال سه بازیکن جوان استقلال

انتقال قرضی سه بازیکن جوان استقلال به تیم های دیگر به دلیل عدم توافقات دو طرف لغو شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال در بازار نقل و انتقالات زمستانی قصد داشت بازیکنان جوان خود را برای حضور بیشتر در میادین و کسب تجربه، به صورت قرضی راهی تیم های دیگر کند، که به دلیل عدم توافق با طرفین مقابل این جابجایی ها شکل نگرفت.


صنعت نفت آبادان یکی از تیم هایی بود که قصد به خدمت گیری امیرحسین خدامرادی بازیکن جوان استقلال را داشت. در حالیکه رسانه رسمی باشگاه خبر از این انتقالات داده بود، در نهایت حضور خدامرادی در آبادان منتفی شد.


دیگر بازیکنی که قرار بود راهی تیم دیگری شود، محمدحسین فلاح بود. این بازیکن که در ابتدا با تیم بزرگسالان قراردادش را امضا کرد، نظر آرش برهانی را به خود جلب کرد و برای تیم امیدهای استقلال به میدان رفت و با این تیم نیز به قهرمانی رسید. فلاح به دلیل حضور در دو بازی مهم و پایانی امید استقلال بیشتر زمان بازار نقل و انتقالات را از دست داد و در دو روز پایانی در حالیکه در آستانه حضور در ماشین سازی بود، این انتقال شکل نگرفت تا او نیز موفق به جدایی نشود.

 

1584734


محمد جواد به آفرین دیگر بازیکن جوان استقلال بود که از تیم چوکا تالش در دسته اول پیشنهادی به دستش رسیده بود که در نهایت به دلیل عدم توافق دو باشگاه، انتقال به آفرین نیز همچون خدامرادی و فلاح به سرانجام نرسید تا این سه بازیکن جوان فعلا در وضعیت بلاتکلیفی قرار بگیرند.

 

1584733

دیدگاه‌ها