کد خبر : 1745467 | 05 فروردين 1400 ساعت 17:01 | 41.1K بازدید | 2 دیدگاه

دهن کجی دوباره ستاره آمریکایی به ترامپ! (عکس)

مگان راپینو، ستاره آمریکایی این بار دعوت به کاخ سفید را با روی باز پذیرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، درگیری از زمان جام جهانی 2016 و جایی آغاز شد که مگان راپینو در اعتراض به سیاست های دونالد ترامپ مدعی شد در صورت قهرمانی ایالت متحده در جام جهانی زنان به کاخ سفید نخواد رفت و البته رئیس جمهور وقت آمریکا نیز در پاسخ گفت راپینو ابتدا ببیند به کاخ سفید دعوت می شود یا نه.

 

مگان راپینو همیشه یکی از مخالفان شدید دونالد ترامپ محسوب می شده و سیاست های نژادپرستی و مخالفت های رئیس جمهور سابق آمریکا با سیاه پوستان و موارد دیگر را زیر سوال برده است. در نهایت مگان راپینو برای ادای احترام به ریاست جمهوری راهی کاخ سفید نشد و این اختلاف تا لحظه پایانی صدرات دونالد ترامپ ادامه یافت. مگان راپینو سال گذشته و در جریان برگزاری مراسم توپ طلا نیز از دونالد ترامپ انتقاد کرده و از او به عنوان یک دیوانه کامل یاد کرد.

 

1584811

 

اما مگان راپینو بعد از پیروزی جو بایدن در انتخابات نوامبر در صفحه توئیتر خود نوشت: "حالا نمی ‌توانم حالا برای رفتن به کاخ سفید منتظر بمانم."

 

 

او همچنین در توئیتی دیگر نتیجه انتخابات را به جو بایدن و همسرش تبریک گفته و در آن مقطع از عدم انتخاب دوباره دونالد ترمپ به شدت خوشحالی کرد.

 

1584812

 

اما حالا مگان راپینو باز هم به دونالد ترامپ دهن کجی کرده و یک بار دیگر به نوعی متفاوت خوشحالی خود را از عدم انتختبات دوباره او ابراز کرده است. اکانت رسمی کاخ سفید تصاویری از حضور این بازیکن در محوطه کاخ و روپایی زدن او را منتشر کرده است. پس مگان راپینو که در دوران صدارت ترامپ تمایلی به رفتن به کاخ سفید نداشت، حالا در این مکان به روپایی زدن هم پرداخته است.

 

1584813

 

1584814

 

1584815

دیدگاه‌ها