کد خبر : 1745524 | 06 فروردين 1400 ساعت 09:45 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

یوواخیم لوو: لازم نیست تونی کروس نگران باشد

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان از عملکرد تیمش مقابل ایسلند رضایت دارد.

یوواخیم لوو: لازم نیست تونی کروس نگران باشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان در اولین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی آماده ظاهر شده و موفق شد با سه گل از سد تیم ایسلند گذر کند. یوواخیم لوو، سرمربی ژرمن ها در پایان بازی ابراز امیدواری کرد تیمش قادر به حفظ سرعت خود برابر تیم های بزرگ و در مسابقات مهم تر از این در تمام طول 90 دقیقه باشد.

 

یوواخیم لوو گفت: "در بیشتر موارد من از عملکرد تیم ملی آلمان در دیدار مقابل ایسلند راضی هستم. ما در میدان سرزنده و سرحال ظاهر شدیم، بازیکنان تیم ملی آلمان مسابقه را خوب شروع کرده و در همان دقایق ابتدایی موفق شدند دو بار دروازه ایسلند را باز کنند و من از این عملکرد رضایت دارم.

 

1584897

 

اما در نیمه دوم تعداد پاس های رو به عقب بازیکنان تیم ملی آلمان افزایش یافته و ما از سرعت کافی در میدان برخوردار نبودیم. باید بتوانیم سرعت بازی را برای تمام طول 90 دقیقه بالا نگه داریم، زیرا این دقیقا همان عاملی است که در مسابقات مهم برای مت تاثیرگذار خواهد بود."

 

یوواخم لوو در مورد اینکه آیا پس از رفتن تونی کروس، هافمن و هالستنبرگ از اردو بازیکنان دیگری را دعوت خواهد کرد یا خیر، گفت: "ما با همین گروه بازیکنان به کار خود ادامه خواهیم داد. اضافه کردن بازیکن از بیرون به اردوی تیم ملی آسانی نیست. اما ما هنوز منتظر خواهیم ماند. اگر بازیکن دیگری مصدوم نشود، ما این نفرات را حفظ خواهیم کرد. بازیکنی مانند تونی کروس نیز نباید از برای از دست دادن جایگاه خود نگران باشد و او ستاره ای در کلاس جهانی است."

دیدگاه‌ها