کد خبر : 1745557 | 06 فروردين 1400 ساعت 14:49 | 98.4K بازدید | 6 دیدگاه

یک نام غیرمنتظره برای تقویت خط حمله بارسلونا

بارسلونا به دنبال جذب آندره سیلوا، مهاجم جوان و پرتغالی تیم فرانکفورت است.

یک نام غیرمنتظره برای تقویت خط حمله بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی جنجالی لوییس سوارز در تابستان سال گذشته و انتقال این مهاجم 34 ساله به اتلتیکومادرید، بارسلونا هنوز موفق به جذب یک مهاجم نوک تخصص نشده و در این مدت نام های زیادی از جمله ارلینگ هالند، روملو لوکاکو یا سرخیو آگوئرو برای انتقال به نوکمپ مطرح شده است. اما نشریه بیلد مدعی شد ممکن است آندره سیلوا فصل بعد لباس بارسلونا را به تن بکند.

 

1584950

 

عملکرد آندره سیلوا در این تیم در بوندسلیگا در این فصل فوق العاده بوده و او در 24 بازی برای فرانکفورت 21 گل به ثمر رسانده است. آندره سیلوا در دوران حضور در سویا نیز روزهای شیرینی را سپری کرد و همین تجربه بازی در لالیگا یکی از عوامل ابراز علاقه بارسلونا برای خرید این مهاجم جوان بوده است. آندره سیلوا بعد از سپری کردن یک دوره ناامید کننده در میلان دوباره به روزهای اوج بازگشته و بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی برای خرید او وارد عمل شده اند.

 

البته نشریه بیلد مدعی شد شرایط نه چندان خوب مالی باشگاه بارسلونا اوضاع برای خرید آندره سیلوا را دشوار می سازد، اما به هر حال او نیز یکی از نام هاب حاضر در لیست بلوگرانا در تابستان است. در حال حاضر مهمترین اولویت رونالد کومان برای تقویت خط حمله ممفیس دیپای است که با پایان یافتن قراردادش در لیون، در فصل تابستان و با انتقال رایگان در آستانه حضور در لباس بارسلونا قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها