کد خبر : 1745575 | 06 فروردين 1400 ساعت 15:30 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

باور دارم به لیگ برتر می‌آییم؛

قریشی: خودم درخواست جدایی دادم

مدافع جدید بادران تهران معتقد است این تیم یکی از گزینه‌های اصلی صعود به لیگ برتر است.

قریشی: خودم درخواست جدایی دادم

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی قریشی در خصوص جدایی از آلومینیوم اظهار کرد: خودم درخواست جدایی از تیم را داشتم و از کسانی که با این خواسته من موافقت کردند، تشکر می‌کنم. در این یک سال سعی کردم بهترین بازی‌هایم را برای آلومینیوم و شادی دل مردم اراک و استان مرکزی انجام دهم و جا دارد از تمام تماشاگران، هم‌بایان و مربیان تیم تشکر کنم.

 

او ادامه داد: حتی یک نفر به من نگفت از آلومینیوم جدا شوم و این درخواست خودم بود چون می‌خواستم شرایط جدیدی را تجربه کنم و همراه با بادران به لیگ برتر بیایم چون اراده صعود را در مجموعه این باشگاه و تیم دیدم و اصلی‌ترین دلیل انتخاب بادران هم همین موضوع بود. با سه تیم متفاوت به لیگ برتر صعود کردم و می‌خواهم چهارمین صعود را با این باشگاه جشن بگیرم.

 

مدافع سابق آلومینیوم با اشاره به اتفاقات یک‌سال حضورش در این تیم عنوان کرد: حاج رسول(خطیبی) کاری که ۲۰ سال برای شهر اراک طول کشیده بود را در نیم‌فصل انجام داد و هواداران هم پشتیبان تیم بودند. صعود به لیگ برتر و ساختن تیمی که همه لیگ به آن احترام گذاشتنه‌اند، کار راحتی نبود و رسول خطیبی کار ماندگاری در اراک کرد که فکر نمی‌کنم حالا حالاها کسی بتواند بیشتر از آن را برای فوتبال این شهر انجام دهد. برای مجموعه آلومینیوم، مردم خوب اراک ‌و آقای منصوریان آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

قریشی با تاکید بر اینکه تمام فکرم صعود به لیگ برتر همراه با بادران است، ابراز کرد: از مجموعه بادران به‌ویژه آقای محسن عاشوری تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. مذاکرات ما کمی طول کشید، اما باور و انگیزه صعود را در بادران دیدم و به همین دلیل چنین انتخابی انجام دادم، وگرنه قصد نداشتم به لیگ یک برگردم.

دیدگاه‌ها