کد خبر : 1745621 | 06 فروردين 1400 ساعت 20:20 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

زلاتان: هنوز هم می توانم حرکات نینجایی انجام دهم

زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید در سن 39 سالگی نیز می‌تواند کارهایی که قبلا انجام داده را تکرار کند.

زلاتان: هنوز هم می توانم حرکات نینجایی انجام دهم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نزدیک به پنج سال، زلاتان ابراهیموویچ دوباره به تیم ملی سوئد بازگشت و در جریان پیروزی این کشور در بازی بامداد امروز برابر گرجستان 84 دقیقه به میدان رفت؛ موضوعی که باعث شد او به مسن ترین بازیکن تاریخ تیم ملی سوئد تبدیل شود.

 

با وجود بالا رفتن سن، زلاتان ابراهیموویچ می‌گوید قدرت خود را از دست نداده است. او گفت: " وقتی بازی می کنم سعی دارم وظایفم را انجام دهم. هیچ کاری وجود ندارد که من قبل از بازی بخواهم انجام دهم یا به آن فکر کنم. من هنوز هم می‌توانم برخی حرکات گذشته را انجام دهم، مواردی مثل حرکات نینجایی؛ حتی اگر 39 ساله باشم."

 

 

1585041

 

 

زلاتان درباره بازگشت به تیم ملی سوئد نیز گفت: " این یک احساس شگفت انگیز بود. دلم برای جمعیت سوئدی و هواداران حاضر در استادیوم تنگ شد زیرا آخرین باری که در اینجا بازی کردم، ورزشگاه کاملا پر بود. هنگامی که استادیوم پر باشد جو متفاوت است اما بقیه موارد نیز شگفت انگیز بودند. من خیلی خوشحال بودم و احساس فوق‌العاده‌ای از حضور در زمین داشتم. همچنین سعی کردم مانند هر بار بیشترین تلاش خود را برای کمک به تیم انجام دهم.

 

بازی آسانی مقابل گرجستان نداشتیم و آنطور که باید خطرناک عمل نکردیم اما نهایتاً سه امتیاز را به دست آوردیم. مطمئناً در ادامه شرایط بهتر خواهد شد."

دیدگاه‌ها