کد خبر : 1745668 | 07 فروردين 1400 ساعت 11:26 | 25.9K بازدید | 3 دیدگاه

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در مسابقات فیتنس!

مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس تصمیم گرفته در 38 سالگی خودش را در مسابقات فیتنس محک بزند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال در مسابقات فیتنس!

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام قصد دارد طی روزهای 19 و 20 فروردین ماه اولین دوره مسابقات فیتنس استایل و فیتنس اسپورت را برگزار کند؛ رقابت هایی که علاوه زیبایی اندام، آمادگی بدنی و حتی تیپ و چهره ورزشکاران هم نقش موثری در موفقیت آن ها دارد.


این مسابقات که برای اولین بار در ایران برگزار خواهد شد، با توجه به حضور رییس فدراسیون جهانی پرورش اندام در تهران در آن تاریخ از اهمیت بالاتری هم برخوردار شده است.


حالا خبر رسیده رضا نوروزی، مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس که چند سالی است از فوتبال دور شده، قصد دارد با توجه به آمادگی بدنی بالایی که دارد، خودش را در این مسابقات محک بزند.


نوروزی با انتشار ویدیویی روی صفحه شخصی خود دراین باره گفت: مدتی از ورزش حرفه ای دور بودم و تصمیم گرفتم خودم را وارد این چالش کنم. به همین خاطر در یک ماه اخیر تصمیم گرفتم استایل زندگی ام را عوض کنم، رژیم خیلی خوبی گرفتم و تمرینات خیلی فشرده ای داشتم.  الان از نظر روحی و جسمی کاملا آماده حضور در مسابقات فیتنس هستم. 


بدون شک حضور یک فوتبالیست در مسابقات فیتنس مورد توجه قرار خواهد گرفت و باید دید نوروزی در این چالش جدید چقدر موفق خواهد بود.

دیدگاه‌ها