کد خبر : 1745687 | 07 فروردين 1400 ساعت 13:30 | 19.3K بازدید | 13 دیدگاه

بلبلی: جو‌ آزادی اجازه نداد پرسپولیس را ببریم

بازیکن نفت مسجد سلیمان می گوید یک تیم دونده و جنگنده دارند و آماده ادامه راه هستند تا بتوانند همانند نیم فصل اول خوب کار کنند.

بلبلی: جو‌ آزادی اجازه نداد پرسپولیس را ببریم 

به گزارش ورزش سه، نفت مسجد سلیمان برای دیدار با نساجی مازندران آماده می شود محمد بلبلی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بچه های ما چند روز مرخصی داشتند و رفتند خانواده هایشان را دیدند و الان داریم تمرینات خوبی انجام می دهیم. بازی پیش رو خیلی حساس است و باید پیروز شویم تا از شرایط سخت خارج شویم. باید تلاشمان را بکنیم تا در دیدار بعدی نتیجه بگیریم و به آن چیزی که می خواهیم برسیم.


او در مورد دیدار با نساجی مازندران ادامه داد: چند بازیکن به تیم ما اضافه و تیم تقویت شده و روحیه بچه ها هم تحت تاثیر فوت پدر عباس بوعذار بود اما خدا را شکر الان هم حال عباس و هم تمام بازیکنان  بهتر شده است. کادرفنی برنامه های خوبی دارد و انشاالله شرایط به مراد ما پیش برود. متأسفانه من به دلیل سه کارته بودن نمی توانم تیم را همراهی کنم و برای کل بچه ها آرزوی موفقیت دارم.


وی در مورد عملکرد نفت مسجدسلیمان در فصل نقل و انتقالات گفت: به بازیکنان جدید خوش آمد می گویم و انشاالله بتوانند بیشترین کمک را به تیم بکنند و بتوانیم فصل را با یک شرایط خوب تمام کنیم.
بازیکن نفت مسجدسلیمان  در مورد اینکه مشکلات مالی این تیم بر طرف شده یا خیر خاطرنشان کرد: مشکلات مالی تا حدی که ما می‌خواستیم برطرف نشده ولی طبق صحبت مسئولین قرار است شرایط مالی ساماندهی شود.


او در مورد آمار خوب نفت مسجد در نیم فصل اول یعنی عدم شکست مقابل تیم های بزرگ و اینکه شانسی بوده یا برنامه ریزی شده گفت: در دو بازی می توان شانسی نتیجه خوبی گرفت و در بقیه بازی ها این اتفاق نمی افتد. تیم ما صدر در صد جوان و جنگنده است و ما بسیار پر تلاش و دونده هستیم و این تیم مقابل هر تیمی می تواند نتیجه بگیرد مگر اینکه شانس نیاورد. 


بلبلی در پایان در مورد اینکه آمار نباختن های نفت مسجد مقابل بازی آخرشان در برابر پرسپولیس خراب شد افزود: در مورد بازی با پرسپولیس هم بار ها گفتم اولین تجربه بازیکنان ما در آزادی بود و خیلی از آن ها برای بار اول در این ورزشگاه  بازی می کردند و کمی جو آزادی برای کسی که اولین بار است بازی می کند سنگین است. همه چیز  دست به دست هم داد نتوانیم در آزادی مقابل پرسپولیس نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها