کد خبر : 1745795 | 07 فروردين 1400 ساعت 23:59 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

امید به صعود با این زوج هجومی؛

طارمی- آزمون، سرنوشت‌ساز در تیم ملی(عکس)

دو ستاره خط حمله تیم ملی ایران امیدهای اصلی گلزن در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران مهره‌های خوبی در تمام پست‌ها دارد که بیشترشان در تیم‌های باشگاهی خود نفرات تاثیرگذاری هستند، اما مهدی طارمی و سردار آزمون که در خط حمله به میدان می‌روند، درخشان‌تر از سایرین در سالیان اخیر ظاهر شدند و روند صعودی خود را حفظ کرده‌اند.

 

 

 

 

مهدی طارمی پس از درخشش در پرسپولیس، الغرافه و آقای گلی در پرتغال همراه با ریو آوه، در فصل جاری نیز همراه پورتو نمایش فوق‌العاده‌ای داشته و در رقابت‌های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا بیشترین نقش را روی گل‌های تیمش ایفا کرده تا اکنون با شرایط خوبی در خدمت تیم ملی باشد.

 

طارمی که در حال حاضر ۹ گل در لیگ برتر پرتغال به ثمر رسانده در رده چهارم جدول برترین گلزنان این رقابت‌هاست، در شرایطی آمادگی بدنی و فنی خود را همراه با تیم ملی ایران حفظ می‌کند که در هفت مسابقه قبلی پورتو موفق به گلزنی نشده ولی حالا امیدوار است از بازی تدارکاتی برابر سوریه روند خوب خود را شروع کند.

 

 

 

 

طارمی که در مسابقات تیم ملی هماهنگی بالایی با سردار آزمون داشته و رفاقت نزدیکی با این بازیکن دارد، در تمرینات اخیر تیم ملی هم بیشتر در کنار او دیده شده و هواداران فوتبال تصاویر این دو مهاجم و امیدهای گلزنی در راه جام جهانی را همواره باهم دیده‌‌اند.

 

سردار آزمون هم که اکنون با ۱۳ گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه است، در شرایطی به اردوی تیم ملی آمده که در چهار مسابقه اخیرشان دو گل زده و روی یک گل موثر بوده و می‌خواهد نمایش خوب خود در رده باشگاهی را برای تیم ملی هم به نمایش بگذارد.

 

 

 

 

طارمی و آزمون آخرین بار در دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی ازبکستان در کنار یک دیگر به میدان رفتند و هر دو مهاجم موفق شدند در این بازی گلزنی کنند و اکنون دراگان اسکوچیچ حساب ویژه‌ای روی درخشش آنها در راه رسیدن به جام جهانی باز کرده است.

 

البته این دو ستاره تیم ملی رقبای دیگری ازجمله سجاد شهباززاده، کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی و ... را نیز در اردوها دارند و به خوبی می‌دانند اگر درخشش آنها ادامه پیدا نکند، شاید جایگاه همیشگی‌شان ثابت نماند.

 

دیدگاه‌ها