کد خبر : 1745807 | 08 فروردين 1400 ساعت 09:45 | 174.3K بازدید | 32 دیدگاه

کاپیتان پرتغال بودن بزرگترین افتخار است

واکنش رونالدو به انتقادها از حرکت جنجالی‌اش

کریس رونالدو پس از رد شدن گل سالم و پیروزی بخشی که در آخرین ثانیه های بازی برابر صربستان به ثمر رساند، به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد.

واکنش رونالدو به انتقادها از حرکت جنجالی‌اش

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در دیدار پرتغال برابر صربستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، رونالدو فکر کرد که توانسته گل پیروزی تیمش را در وقت های تلف شده به ثمر برساند، اما تیم داوری نظر دیگری داشت.

در دقیقه 93 و در آخرین ثانیه های بازی رونالدو از خروج اشتباه دروازه‌بان حریف استفاده کرد و با یک ضربه دقیق، توپ را از زیر دستان او عبور داد. اما در حالی که توپ به وضوح کاملا از خط دروازه رد شده بود، داور و کمک دومش دستور به ادامه کار دادند.

رونالدو که از این تصمیم به شدت ناراحت شده بود، ابتدا به کمک داور اعتراض کرد اما این اقدام تنها یک کارت زرد برای او به همراه داشت. بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی هم او که همچنان از خشم برافروخته بود، بازوبند کاپیتانی خود را روی زمین انداخت و راهی رختکن شد. دو تیم در پایان به تساوی 2-2 رضایت دادند.

 

1585356

 

رونالدو پس از بازی تاکید کرد که بازوبند کاپیتانی تیم ملی پرتغال را با افتخار و غرور بر بازو می بندد و به این دلیل بازوبند را با خشم بر زمین انداخته که تصمیمات داور به یک ملت آسیب رساند.

 

واکنش کاپیتان افسانه ای پرتغال و بر زمین انداختن بازوبند کاپیتانی تعجب بسیاری را برانگیخت و رونالدو پس از بازی در اینستاگرام خود به توضیح این رفتارش پرداخت.

 

1585357

 

رونالدو در اینستاگرام خطاب به هموطنانش نوشت: "کاپیتان تیم ملی پرتغال بودن یکی از بزرگترین افتخارات و امتیازهای زندگی من است. من همه چیزم را برای کشورم می دهم و خواهم داد، این چیزی است که هرگز تغییر نمی کند. اما لحظات سختی هست که کنار آمدن با آنها دشوار است، مخصوصا وقتی که احساس می کنیم یک ملت دارد آسیب می بیند.

با سری بالا و آماده برای روبه‌رویی با چالش بعدی! زنده باد پرتغال!"

 

پرتغال در بازی بعدی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 روز سه‌شنبه با لوکزامبورگ دیدار خواهد کرد.

 

 

 

دیدگاه‌ها