کد خبر : 1745820 | 08 فروردين 1400 ساعت 10:57 | 13.9K بازدید | 1 دیدگاه

آلمان رهبران باتجربه‌اش را می‌خواهد؛

تونی‌کروس کلید بازگشت مولر و هوملس به تیم ملی

گفته می شود که یوآخیم لوو، سرمربی آلمان، آماده دعوت دوباره توماس مولر و متس هوملس به تیم ملی است چرا که تونی کروس نظر خود را درباره آنها عوض کرده است!

تونی‌کروس کلید بازگشت مولر و هوملس به تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، یوآخیم لوو در هفته های اخیر دعوت دوباره توماس مولر، ستاره با تجربه بایرن مونیخ، و متس هوملس، ستاره کهنه کار بوروسیا دورتموند، به تیم ملی را به صورت جدی در نظر داشته است.

هر دو بازیکن پس از تصمیم لوو به کنار گذاشتن‌شان از تیم ملی در سال 2019 عملکرد خوبی در باشگاه های خود داشته اند، اما سرمربی تیم ملی آلمان ترجیح داد که به بازیکنان جوان میدان بدهد و تنها هسته کوچکی از باتجربه ها را در تیم نگه دارد.

 

1585376

 

تونی کروس، ستاره رئال مادرید، و مانوئل نویر دو ستاره کهنه کار آلمان هستند که هسته باتجربه های تیم یوآخیم لو را شکل داده اند. گفته می شود که تونی کروس تاثیر زیادی روی تصمیم های یوآخیم لوو دارد حتی بیش از نویر که بازوبند کاپیتانی آلمان را به بازو می بندد!

 

بیلد گزارش کرده است که کروس اخیرا نظر خود را درباره توماس مولر و مت هوملس تغییر داده و خواهان بازگشت آنها به تیم ملی آلمان شده است.

بیلد نوشته است که اگر چه مانوئل نویر کاپیتان آلمان است، اما این تونی کروس است که لوو در مسائل تاکتیکی و تصمیم گیری در مورد بازیکنان به او اعتماد دارد. این موضوع که لوو اکنون دعوت مجدد مولر و هوملس را در ذهن دارد همچنین به تغییر نظر کروس درباره این دو بازیکن مربوط است.

 

1585377

 

کروس درباره عملکرد هم تیمی هایش در جام جهانی 2014، پس از افتضاحی که در جام جهانی 2018 به بار آمد، تردیدهایی داشت. اما اکنون با دیدن نمایش آنها در باشگاه‌های‌شان و همچنین با توجه به اینکه تیم ملی آلمان اکنون فاقد رهبرانی با تجربه است، کروس می خواهد که آنها به تیم ملی بازگردند.

مسابقات یورو می تواند آخرین بخت تونی کروس برای بردن یک عنوان قهرمانی ملی دیگر باشد و به همین دلیل او خواهان بهترین شرایط ممکن برای موفقیت است. کروس پس از جام جهانی 2018 به بازنشستگی از بازی های ملی فکر می کرد اما خانواده اش او را متقاعد کردند تا همچنان به بازی برای آلمان ادامه دهد. اکنون اما به نظر می رسد که بازنشستگی پس از مسابقات یورو در تابستان تصمیمی قانع کننده باشد.

دیدگاه‌ها