کد خبر : 1745829 | 08 فروردين 1400 ساعت 12:12 | 30.4K بازدید | 5 دیدگاه

پس از انتخاب تیم ملی آلمان؛

مولر: مطمئنم هیچ خون انگلیسی در جمال موسیالا نیست

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، خوشحال است که هم تیمی جوان و با استعدادش که نوید آینده روشنی را می دهد، تیم ملی آلمان را انتخاب کرده است.

مولر: مطمئنم هیچ خون انگلیسی در جمال موسیالا نیست

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر با رد این موضوع که آلمان جمال موسیالا را از انگلیس دزدیده، به شوخی گفت که هیچ خون انگلیسی در رگ های هم تیمی اش پیدا نکرده است!

موسیالا که در آلمان به دنیا آمده است، در لندن بزرگ شده، مدتی را در آکادمی چلسی بوده و همچنین در رده جوانان برای تیم ملی انگلیس به میدان رفته بود. ستاره نوجوان بایرن مونیخ اما در نهایت انتخاب کرد که برای تیم ملی بزرگسالان آلمان به میدان برود و اکنون در جمع یاران یوآخیم لوو قرار دارد.

 

1585395

 

مولر که با تیم ملی آلمان برنده جام جهانی نیز شده است، در این باره گفت: "نمی دانم که ما او را دزدیده ایم یا نه! من به شجره نامه او نگاه کرده ام و هیچ خون انگلیسی آنجا نبود!

اما در آلمان خیلی خوشحالیم که جمال تصمیم گرفت برای آلمان بازی کند. اوضاع الان با قرارداد بلندمدتی که با بایرن مونیخ دارد و تصمیمش بر اینکه برای تیم ملی آلمان بازی کند، خیلی خوب است و همه چیز سر جای خود قرار گرفته است.

 

1585396

 

این بازیکنان نوجوان باعث می شوند که همواره آماده باشم و بدنم را روی فرم نگه می دارند. اما من فکر می کنم که برعکسش هم صادق است. من باعث می شوم که آنها همیشه آماده باشند! و آنها باید بدانند که وقتی شروع به بازی برای بایرن کردند، دیگر مهم نیست چه سن و سالی دارند، باید ببرند.

پس وقتی ندارند که بگویند "باشه پس من حواسم به چند سال آینده هست و بازیکنان باتجربه تر را نگاه می کنم و از آنها یاد می گیرم.

این هم بخشی از پروسه پیشرفت است... اما آنها باید فکر کنند که "حالا که دارم بازی می کنم باید هر کاری که می توانم برای بردن انجام دهم."

 

1585393

 

موسیالا در هجده سالگی توانسته در 30 بازی نخستش برای بایرن مونیخ تاریخ‌ساز شود. او جوانترین بازیکن تاریخ این باشگاه در بوندسلیگا است که موفق به گلزنی هم شده است. او همچنین جوانترین ستاره بایرن مونیخ است که در چمپیونزلیگ گلزنی کرده است.

موسیالا قراردادی بلندمدت با بایرن مونیخ دارد و در دیدار برابر ایسلند در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 برای نخستین بار با پیراهن تیم ملی آلمان به میدان رفت.

دیدگاه‌ها