کد خبر : 1745915 | 08 فروردين 1400 ساعت 23:45 | 97.8K بازدید | 1 دیدگاه

به بهانه دبل ژوتا برای پرتغال

پنالدو و پرناندز؛ سوژه تمسخر مدافع سابق لیورپول

خوزه انریکه پس از درخشش دیه گو ژوتا با پیراهن تیم ملی پرتغال، بهترین فرصت را برای کنایه زدن به کریستیانو و برونو فرناندز پیدا کرد.

پنالدو و پرناندز؛ سوژه تمسخر مدافع سابق لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال شب گذشته از دور مقدماتی جام جهانی 2022 در زمین صربستان بازی 0-2 برده را با تساوی عوض کرد.

در این بازی پرتغال ابتدا روی دو گل دیه گو ژوتا ستاره لیورپولی خود پیش افتاد ولی در ادامه دو گل دریافت کرد. پرتغال دقیقه آخر بازی توسط کریستیانو رونالدو می توانست به گل سوم هم برسد ولی داور و کمک داور اعتقاد داشتند که توپ از خط دروازه عبور نکرده؛ در حالی که تصاویر چیز دیگری نشان می داد. اتفاقی که خشم شدید رونالدو را به دنبال داشت و او حتی بازوبند کاپیتانی را بر زمین کوبید.

 

 

1585637

 

1585638

 

 

از بخت بد رونالدو و تیم ملی پرتغال، در دور مقدماتی جام جهانی 2022 از تکنولوژی وی ای آر استفاده نمی شود در غیر این صورت قطعا پرتغال با گل رونالدو برنده میدان می شود.

به این ترتیب و پس از دو بازی برابر آذربایجان و صربستان، کریستیانو نتوانست بر تعداد گل های ملی خود اضافه کند و همچنان به فاصله 7 گل از علی دایی ماند. رونالدو باید برای رسیدن به رکورد تاریخی دایی مدتی بیشتر صبر کند.

 

 

1585350

 

 

یکی دیگر از ناکام های پرتغال در بازی شب گذشته، برونو فرناندز بود. ستاره بی چون و چرای منچستریونایتد در فصل جاری که گل های زیادی به خصوص از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده، همچون رونالدو شاهد درخشش و هرنمایی ژوتا هم تیمی لیورپولی خود بود.

 

 

1585634

 

 

دبل ژوتا بهانه خوبی شد تا خوزه انریکه مدافع چپ اسپانیایی سابق لیورپول که به دلیل بیماری مدتی است بازنشسته شده، به رونالدو(یونایتدی سابق) و فرناندز(یونایتدی فعلی) کنایه بزند.

او با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت:« خبر فوری: دیه گو ژوتا به دلیل حمل پنالدو و پرناندز(کنایه به گلزنی های این دو از روی نقطه پنالتی) از ناحیه کمر مصدوم شد.»

 

 

1585636

 

 

او سپس در ادامه با چند ایموجی خنده نوشت:« چند نفر از شما قلب تان ایستاد؟»

دیدگاه‌ها