کد خبر : 1745928 | 09 فروردين 1400 ساعت 10:16 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر بلغارستان؛

مانچینی: چیزی به اسم بازی آسان وجود ندارد

پس از پیروزی شب گذشته ایتالیا برابر بلغارستان، روبرتو مانچینی، سرمربی آتزوری، هشدار داد که چیزی به اسم بازی آسان وجود ندارد، مخصوصا که بلغارستان فقط تلاش می کرد تا بازی ایتالیا را خنثی کند.

مانچینی: چیزی به اسم بازی آسان وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه شب گذشته ایتالیا برابر بلغارستان در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، آتزوری بار دیگر نتوانست بازی درخشانی از خود ارائه دهد، اما نمایش آنها برای برد 2-0، با تشکر از گل آندره آ بلوتی از روی نقطه پنالتی و گل دقیقه 82 مانوئل لوکاتلی، کافی بود.

ایتالیا روز پنجشنبه برابر ایرلند شمالی نیز به پیروزی 2-0 دست یافته بود و به این ترتیب شاگردان مانچینی شروعی بی نقص در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 داشتند. تا قبل از بازی شب گذشته، ایتالیا هرگز در خاک بلغارستان در هیچ مسابقه ای پیروز نشده بود.

 

1585655

 

روبرتو مانچینی پس از بازی گفت: "همه بازی ها سخت هستند، مخصوصا برابر تیمی مثل بلغارستان که همه بازیکنانش را پشت توپ قرار می داد و فقط منتظر ضد حملات بود.

تا زمانی که گل برتری را نزدیم هیچ فضایی برای ما وجود نداشت و این کار را برای ما بسیار دشوار کرده بود.

ما در مقطعی از فصل قرار داریم که بازیکنان کمی خسته هستند. در نیمه اول حتی یک شانس به حریف ندادیم و فقط در نیمه دوم و پس از اینکه شانس های زیادی را برای افزایش برتری مان از دست دادیم، فرصت هایی در اختیار حریف گذاشتیم.

 

1585657

 

همانطور که گفتم چیزی به اسم بازی آسان وجود ندارد. تیم های دیگر به شما فضا نمی دهند و در عوض تلاش می کنند تا شما را خنثی و بی اثر کنند. تا وقتی که گل اول را نزدیم بازی به بن بست خورده بود.

هنوز هم فکر می کنم که با توجه به شرایط ما نمایش خوبی داشتیم. امشب پس از گل دوم تلاش کردیم تا به گل سوم هم برسیم، که کاری بود که باید برابر ایرلند شمالی هم انجام می دادیم.

 

1585658

 

من ندیدم که تیم های دیگر هم دراین هفته 7-0 یا 8-0 برابر حریفان پیروز شوند. می دانیم که تفاضل گل مهم است، اما امتیاز گرفتن از آن مهمتر است و امیدواریم که سوییس را هم ببریم."

دیدگاه‌ها