کد خبر : 1745939 | 09 فروردين 1400 ساعت 11:12 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر آلبانی؛

ساوت‌گیت: از برد راضی‌ام اما باید بهتر شویم

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پس از برد برابر آلبانی گفت که باید در برخی مناطق از زمین پیشرفت کنند و بهتر شوند.

ساوت‌گیت: از برد راضی‌ام اما باید بهتر شویم

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس توانست با پیروزی 2-0 برابر آلبانی به دومین برد پیاپی خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر برسد. سه شیرها روز پنجشنبه نیز سن مارینو را با پنج گل در هم شکسته بودند.

آلبانی اما برابر انگلیس بیش از سن مارینو مقاومت به خرج داد و توانست از فوتبال سریع و بازی در چرخش و آزادانه شاگردان ساوت‌گیت جلوگیری کند.

 

1585674

 

هری کین با گل دقیقه 38 خود در نیمه اول سه شیرها را از میزبان جلو انداخت و سپس در دقیقه 63 میسون مونت توانست با ضربه ای دیدنی گل دوم را وارد دروازه آلبانی کند.

این برد انگلیس را شش امتیازی کرد و آنها اکنون با روحیه ای خوب و صدرنشینی در جدول گروه پا به بازی با رقیب اصلی‌شان، لهستان، در روز چهارشنبه خواهند گذاشت.

 

1585671

 

ساوت‌گیت پس از این پیروزی گفت: "چیزی که من را خشنود می کند این است که ما در یک بازی سخت توانستیم خود را تطبیق دهیم و بازی را به خوبی کنترل کردیم. ما شکل میانه میدان و خط هافبک را تغییر دادیم و پس از آن راحت تر شدیم.

در پایان بازی باید با زدن گل های بیشتر تکلیف را یک سره می کردیم و من شیوه ای که در پانزده دقیقه آخر بازی را اداره کردیم دوست نداشتم و از آن راضی نبودم. حمله کردیم و یک پرتاب تقدیم حریف کردیم در صورتی که اصلا لازم نبود. از نتیجه راضی هستم اما مناطقی از زمین هست که باید در آنها پیشرفت کنیم و بهتر شویم."

 

میسون مونت، زننده گل دوم انگلیس، در بازی دیشب هفتمین بازی پیاپی خود در تیم ملی را تجربه می کرد. سرمربی تیم ملی انگلیس معتقد است که این بازیکن اکنون و به خاطر عوض شدن سرمربی در چلسی، فرصت درخشش پیدا کرده است.

 

1585673

 

ساوت‌گیت درباره مونت گفت: "او یک بازیکن عالی است، اما من این را در پاییز هم می گفتم. به نظرم حالا که توماس توخل به او بازی می دهد، همه با من موافق شده اند! وقتی فرانک لمپارد سرمربی چلسی بود، به دلایلی کسی روی مونت حساب نمی کرد.

او یک بازیکن استثنایی است. او به شکلی نبوغ آمیز فضا پیدا می کند، توپ را خیلی خوب به بازی می گیرد و اداره می کند، موقعیت خلق می کند و می تواند گل هم بزند. به نظرم نمایش امشب او عالی بود."

 

1585675

 

ساوت‌گیت درباره عملکرد دیگر بازیکنان انگلیس نیز اضافه کرد: "فیل فودن هم امشب خوب بود. به نظرم چهار نفر خط حمله ما خوب بودند. دکلان رایس و کوین فیلیپس خیلی خوب بازی خوانی کردند، خوب رقابت کردند و خیلی سریع توپ ها را پس می گرفتند. ما بیش از 70 درصد مالکیت توپ را داشتیم و بازی را کنترل کردیم. در پایان فرصت های بیشتری خلق کردیم و می توانستیم گل های بیشتری بزنیم."

دیدگاه‌ها