کد خبر : 1745954 | 09 فروردين 1400 ساعت 12:36 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

پس از گلزنی برابر آلبانی؛

هری کین خوشحال از شکستن طلسم 500 روزه

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، با گلزنی در بازی شب گذشته این تیم برابر آلبانی توانست به طلسم 500 روز گل نزدن در تیم ملی پایان دهد.

هری کین خوشحال از شکستن طلسم 500 روزه

به گزارش "ورزش سه"، هری کین در دیدار شب گذشته انگلیس برابر آلبانی در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر توانست در دقیقه 38 بازی ارسال از چپ لوکا شاو را با ضربه سر تبدیل به گل اول سه شیرها کند و به انتظار طولانی که برای زدن سی و سومین گل ملی خود کشیده بود، پایان دهد.

 

کین پس از 500 روز گل نزدن در بازی های ملی توانست در برابر آلبانی به این طلسم خاتمه داده و برای تیم ملی انگلیس گلزنی کند. پس از گل کین، در نیمه دوم هم میسون مونت گل دوم انگلیس را به ثمر رساند تا شاگردان گرت ساوت گیت با نتیجه 2-0 پیروز میدان شوند.

هری کین با وجودی که از به ثمر رساندن سی و سومین گل ملی خود و به پایان رسیدن انتظار طولانی برای گلزنی خوشحال بود، تاکید کرد که موفقیت ها و دستاوردهای او در درجه دوم اهمیت و پس از موفقیت تیم قرار دارند.

 

1585698

 

او گفت: "فکر می کنم همیشه گفته ام که به عنوان یک مهاجم گاهی در دوره ای هستید که هر جور که ضربه بزنید وارد دروازه می شود و گاهی هم دوره هایی هست که هیچ چیز مطابق میل شما پیش نمی رود.

فکر می کنم که در آن دوره گل نزدن چند تایی توپ از خط عبور دادم، یک گل آفساید داشتم که به نظرم آفساید نبود، اما این هم بخشی از مهاجم بودن است. تو باید روی انجام دادن کارت برای تیم تمرکز کنی و خدا را شکر امروز به عنوان یک تیم کارمان را انجام دادیم. گرفتن سه امتیاز بازی عالی بود.

هیچوقت بازی برابر یک تیم سرسخت در خارج از خانه آسان نیست. شاید کمی در شروع کند بودیم. در نیمه بازی شکل چینش نفرات و بازی خود را تغییر دادیم و به نظرم این کاملا به ما کمک کرد. بازیکنان بیشتری داشتیم که وارد محوطه جریمه می شدند و نفرات تهاجمی بیشتری داشتیم.

فکر می کنم که نیمه دوم را خوب کنترل کردیم؛ آنها موقعیت های زیادی به وجود نیاوردند. در کل شب خوبی بود."

 

1585699

 

هری کین که در سال 2019 در 10 بازی که برای تیم ملی به میدان رفته بود 12 گل به ثمر رسانده بود، در سال 2020 در برابر دروازه حریفان به مشکل خورد و سال سختی را در بازی های ملی پشت سر گذاشت.

اکنون 500 روز پس از آخرین گلی که که کین در پیروزی 4-0 انگیس برابر کوزوو در نوامبر سال 2019 به ثمر رساند، او با شکستن طلسم گل نزدن های خود دوباره برابر دروازه حریفان تبدیل به یک مهاجم خطرناک و گلزن شده است.

دیدگاه‌ها