کد خبر : 1746028 | 09 فروردين 1400 ساعت 19:38 | 21.7K بازدید | 2 دیدگاه

یا بازنشستگی یا رفتن به تیمی دیگر

تعیین سرنوشت بوفون پس از فینال کوپا ایتالیا

جان لوئیجی بوفون به جدایی از یوونتوس می اندیشد و قصد دارد به فوتبالش به عنوان یک دروازه بان ثابت و نه ذخیره پایان دهد.

تعیین سرنوشت بوفون پس از فینال کوپا ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، جان لوئیجی بوفون از فصل گذشته گلر دوم یوونتوس پس از شزنی محسوب می شود. او که بیش از 1000 بازی در دوران فوتبالش انجام داده و از این لحاظ در ایتالیا رکورددار است، در حال حاضر 43 ساله است و گمانه زنی های زیادی در مورد زمان بازنشستگی او وجود دارد.

بوفون یک بار در پایان فصل 18-2017 قصد خداحافظی از فوتبال را داشت ولی در اقدامی عجیب، یووونتوس را به مقصد پی اس جی ترک کرد. او یک سال بعد به یووه بازگشت و تابستان قبل نیز قراردادش را یک ساله تمدید کرد.

 

 

1585787

 

 

بوفون که اخیرا گفته بود تا 2023 بیشتر به فوتبال ادامه نخواهد داد، حالا در مورد ادامه حضورش در یوونتوس هم تردیدهایی دارد. فصل جاری او 10 بازی برابر یووه به میدان رفته است. 5 بار در سری آ، 4 بار در کوپا ایتالیا و یک بار نیز در لیگ قهرمانان که برابر بارسا در نوکمپ بود.

 

بوفون از این شرایط و ذخیره شزنی بودن رضایت ندارد و طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت و نیز توتو اسپورت، به دنبال چالشی جدید در فصل بعد است.

 

 

1551872

 

 

بوفون می خواهد برای تیمی ایتالیایی یا خارجی بازی کند که در آن فیکس بودنش تضمینی باشد و در صورتی که چنین پیشنهادی به وی نرسد، شاید همین تابستان بازنشسته شود. بوفون قصد ندارد به فوتبالش به عنوان یک گلر ذخیره پایان دهد. 23 می او گلر اول یووه در فینال جام حذفی برابر آتالانتا خواهد بود و تصمیم نهایی را پس از این بازی اتخاذ خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها