کد خبر : 1746046 | 09 فروردين 1400 ساعت 21:50 | 77.1K بازدید | 12 دیدگاه

ادعای کوریره دلو اسپورت

فیفا کریس رونالدو را محروم می کند؟

رفتار کریستیانو با کمک داور بازی پرتغال-صربستان شاید برای او گران تمام شود.

فیفا کریس رونالدو را محروم می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال پرتغال شنبه شب در دومین بازی خود از گروه h مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا، در حالی تن به تساوی 2 - 2 مقابل صربستان داد که در واقع باید با نتیجه 3 بر 2 برنده این بازی می‌شد. در آخرین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی (دقیقه 3+90) کریستیانو رونالدو توپ ارسالی نونو مندز را با ضربه‌ای هوشمندانه از زیر بدن دروازه‌بان صربستان که به سمت او آمده بود، رد کرد و توپ در حالی که از خط دروازه رد شده بود، توسط استفان میتروویچ بیرون کشیده شد.

 

 

1585420

 

 

اما دنی ماکلیه داور هلندی این بازی و کمکش  اعتقادی به گل شدن توپ نداشتند و بازی ادامه پیدا کرد. برنده پنج توپ طلا هم که از این تصمیم متحیر و عصبانی شده بود، به کمک داور اعتراض کرد و همین باعث شد تا داور به او کارت زرد بدهد. در ادامه رونالدوی 36 ساله وقتی سوت پایان بازی به صدا درآمد در حالی که عصبانی در حال ترک زمین بود، بازوبند کاپیتانی را از بازویش خارج و به زمین کوبید.

 

 

1585417

 

 

در همین رابطه نشریه ایتالیایی "کوریره دلو اسپورت" گزارش داده است که فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) ممکن است رونالدو را به دلیل اعتراضش به کمک داور مسابقه جریمه کند. بر اساس این گزارش؛ مهاجم یوونتوس و کاپیتان تیم ملی پرتغال به خاطر نقض ماده 11 آیین‌نامه انضباطی فیفا که همان رفتار توهین‌آمیز یا خشونت‌آمیز است، ممکن است از سوی فیفا نقره داغ شود.

هنوز مشخص نیست که فیفا این رفتار رونالدو را نقض ماده 11 تلقی خواهد کرد یا خیر، اما در صورتی که این موضوع تأیید شود، او ممکن است حداقل یک جلسه از همراهی تیم ملی پرتغال محروم شود.  

دیدگاه‌ها