کد خبر : 1746099 | 10 فروردين 1400 ساعت 12:40 | 95.6K بازدید | 9 دیدگاه

واکنش فرزند جعفر کاشانی به مصاحبه سلطانی‌فر

آقای وزیر از اسم پدر من سوء استفاده نکنید!

فرزند جعفر کاشانی کاپیتان سابق تیم ملی و عضو قدیمی هیئت مدیره پرسپولیس در مصاحبه با ورزش سه از وزیر ورزش گلایه تندی کرد .

 آقای وزیر از اسم پدر من سوء استفاده نکنید!

به گزارش ورزش سه، روز گذشته مسعود سلطانی فر در مصاحبه ای مفصل سرانجام به این پرسش، پاسخ داد که مهدی رسول پناه چگونه به هیئت مدیره و سپس مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس رسید. وزیر ورزش  در این خصوص توضیح داد: «رسول پناه با مرحوم کاشانی در باشگاه شاهین بودند. ابتدا عضو هیئت مدیره و البته عضو علی‌البدل بودند و با تشخیص اعضای هیئت مدیره به سرپرستی رسیدند. او هیچ وقت دندان پزشک من نبود و این حرف ها بسیار عجیب است.»

 

1585952

 

حالا یک روز پس از این اظهارات که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت، حمیدرضا فرزند جعفر کاشانی، پیشکسوت فقید باشگاه پرسپولیس به گفته های سلطانی‌فر و ادعای دوستی پدرش با مهدی رسول پناه واکنش نشان داده است.کاشانی می‌گوید که رسول پناه با پدرش هیچ ارتباطی نداشت و اتفاقا میخواست که از اعتبار جعفر کاشانی سو استفاده کند. او همچنین از تماس پیشکسوتان پرسپولیس پس از اظهارات رسول پناه می‌گوید که منجر به این واکنش از سوی او شده است.

 

وی در ابتدای صحبت هایش با خبرنگار ما به این موضوع اشاره کرد و اظهار داشت: کاملا واضح و مشخص و مبرهن است. این که بعد از یک سری اتفاقات، یک سری آدم ها می‌آیند و اتهام می‌زنند، عجیب است. بعضی آدم ها دچار اشتباهات فاحش هستند و با عملکردشان، جامعه ای را دل‌آزرده و خشمگین کرده‌اند. بعضی هم می‌آیند و در چنین شرایطی از اسم مثبت افرادی مثل پدر من که در قید حیات نیستند، سو استفاده می‌کنند،  اصلا کار درستی نیست. چرا دروغ؟ آن فرد هیچ رابطه ای با پدر من نداشته و من هیچ موقع از پدرم اسم ایشان را نشنیدم.

 

1538074

 

حمیدرضا اشرف کاشانی درباره حضور خود در کنار پدرش گفت: من خیلی مواقع کنار پدرم بودم و حتی موقع انتخاب آقای گرشاسبی و طاهری آنجا بودم که رفتند دفتر وزیر. حتی موقع انتخاب آقای انصاری فرد. پدر من بودند که گفتند آقای طاهری مدیرعامل باشد.ولی آقای رسول پناه نه آشنایی خاصی با پدر من داشت، نه دوستی ای و نه حتی کاری باهم کرده بودند.

 

فرزند جعفر کاشانی همچنین با کنایه به رسول پناه گفت: شخصیت و رفتار و منش پدر من با افرادی که چنین ادبیاتی دارند متفاوت است. از اسم پدر من استفاده نکنند او زنده نیست اما ما خانواده او زنده هستیم و می‌دانیم که با چه کسانی رفت و آمد کرده‌اند. چندین نفر از قدیمی های باشگاه پرسپولیس به من زنگ زدند و گفتند این چه خبری است که آقای سلطانی فر داده و می‌خواهد از اسم پدر تو خرج کند. آقای رسول پناه قبلاً هم گفتند من با پدر شما دوست بودم که این درست نیست. حداقل رفتار و کردار تان را مثل او کنید.

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید: پدرم چندین سال در باشگاه شاهین رفت و آمد داشتند و طبیعی بود که با خیلی از افراد برخورد داشته باشد اما این موضوع دلیل بر اینکه این برخوردها موجب آشنایی عمیق با طرفین شود، نمی‌شود. با توجه به شخصیتی که پدرم داشتند خیلی‌ها نزدیک به ایشان بودند. در ضمن این موضوع را هم باید بگویم زمانی که آقای رسول پناه در پرسپولیس حکم گرفتند پدر بنده در قید حیات نبودند.

 

1439496

 

اینکه باب دوستی و آشنایی عمیقی بین پدرم و آقای رسول پناه شکل گرفته باشد اصلا فراهم نبود و ایشان به عنوان یک مشتری در باشگاه شاهین رفت و آمد داشت. با توجه به اخلاق و رفتاری که پدرم داشت و همه اهالی ورزش به آن آگاه هستند، ایشان فردی اخلاق مدار و به دنبال احترام متقابل بودند و هیچگاه تخریب شخصیت در شان پدرم نبود. از زمانی که خبر مربوط به رابطه و حمایت پدرم از آقای رسول پناه شکل گرفت، خیلی‌ها تماس گرفتند از جمله پیشکسوتان پرسپولیس که با توجه به شناختی که از آقای کاشانی داشتند اطمینان خود را بابت رد این موضوع اعلام می‌کردند.

 

اینکه از اسم پدر برای سرپوش گذاشتن روی اشتباهات خود سواستفاده می‌کنند. همه افراد برای ما قابل احترام هستند اما برخی حرف‌ها در این مقطع باعث آزرده خاطر شدن خانواده و خصوصا روح آن مرحوم می‌شود. با این حال ما برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران بزرگ و قابل احترام آن تحت هر شرایطی آرزوی موفقیت داریم و اینکه بتوانند به عنوان باشگاه به موفقیت در آسیا دست یابند.

 


وی در پایان با اشاره به صحبت های وزیر ورزش گفت: بدون اجازه و برای سرپوش گذاشتن روی اشتباهات خود از اسم پدر من خرج نکنید.اشتباه کردید؟ بسیار خب اما چرا این کار را میکنید؟ چرا می‌گویید مورد توجه فلانی است که در بین ما نیست و اصلا ارتباطی هم با آن فرد نداشته است.

 

دیدگاه‌ها