کد خبر : 1746117 | 10 فروردين 1400 ساعت 14:33 | 99.1K بازدید | 32 دیدگاه

دفاع خواهرانه در واکنش به انتقادها؛

قصد رونالدو کوبیدن بازوبند به صورت داور بود!

کاتیا آویرو، خواهر کریس رونالدو، در دفاع از برادرش پس از حوادثی که در بازی برابر صربستان پیش آمد، گفت که او می خواست بازوبند را به صورت داور پرتاب کند.

قصد رونالدو کوبیدن بازوبند به صورت داور بود!

به گزارش "ورزش سه"، در بازی پرتغال برابر صربستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 پس از اینکه گل دقیقه 93 رونالدو که می توانست برای پرتغالی ها پیروزی را به ارمغان بیاورد توسط داور به اشتباه پذیرفته نشد، کاپیتان پرتغال بازوبند کاپیتانی را به زمین انداخت و پیش از سوت پایان بازی زمین را به قصد رفتن به رختکن ترک کرد.

 

1585421

 

فرناندو میرا، هم تیمی سابق رونالدو در تیم ملی پرتغال، نیز این حرکت رونالدو را غیرقابل‌پذیرش نامیده، اما این تنها انتقادی نبود که CR7 دریافت کرد. واکنش از روی خشم رونالدو انتقادات زیادی را برانگیخته و بسیاری از پرتغالی ها بی احترامی او به بازوبند تیم ملی این کشور را غیرقابل بخشش می دانند.

 

اما کاتیا آویرو، یکی از دو خواهر رونالدو، در شبکه های اجتماعی به دفاع از او پرداخته است.

 

1585980

 

کاتیا در اینستاگرام خود نوشت: "کریستیانو سمبل این ملت است. مردم با حکمت و خرد شریف خود می گویند: کسی که احساس ندارد، نمی تواند فرزند پدر و مادر خوبی باشد."

به شکل بی شرمانه ای از پرتغال دزدی شد. -رد گل- کریستیانو که در دقیقه آخر یک گل عالی زد و می توانست برای ما پیروزی به ارمغان بیاورد، باعث طغیان خشم او و ما شد.

او خیلی سریع با دست هایش نشان داد که توپ بیش از 30 سانتیمتر از خط دروازه رد شده است، سرش را به تاسف تکان داد و چون دیگر این بازی ارزش ادامه دادن نداشت، بدون اینکه داور سوت پایان این بازی دزدیده شده را زده باشد به سمت تونل ورزشگاه رفت.

او که سراپا خشم بود، با عصبانیتی که در روحش از ناعدالتی علیه سرزمین مادری که سال های زیادی با چنگ و دندان به دفاع از آن پرداخته بود حس می کرد ، بازوبند کاپیتانی را به زمین انداخت.

 

حرکتی که خونسردی و کنترل زیادی می خواست چرا که به خاطر کاری که داور و کمکش با ما کرده بودند، هدف اصلی او کوبیدن بازوبند به صورت داور بود.

به هر حال با وجودی که همه ما از اتفاقی که افتاده ناراحت و عصبانی هستیم، بعضی از متخصصان در تلویزیون جرئت می کنند و از حرکت کریستیانو انتقاد می کنند!"

دیدگاه‌ها