کد خبر : 1746184 | 10 فروردين 1400 ساعت 20:00 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

3 بازیکن تیم ملی محصول سایپا بودند؛

صادقی: باید به نظرات اسکوچیچ احترام بگذاریم

سرمربی تیم سایپا با تمجید از بازی تیم ملی اعلام کرد که باید به عقاید و انتخاب‌های سرمربی تیم ملی احترام گذاشته و از او حمایت کنیم.

صادقی: باید به نظرات اسکوچیچ احترام بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم سایپا در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد پیروزی تیم ملی مقابل سوریه و شرایط تیم خودش گفت:

 

بازی خوبی مقابل سوریه انجام دادیم

 

بعد از مدت های طولانی که تیم ملی کشورمان بازی نداشت، به نظر بازی خوبی انجام داد. هم روان بازی کردیم، هم مالک توپ بودیم و هم اینکه توانستیم موقعیت های خیلی خوبی ایجاد کنیم. امیدوارم که این بازی به ما کمک کند تا در ادامه راه که خیلی هم برایمان مهم است برای سومین بار پیاپی به جام جهانی صعود کنیم.

 

باید به نظرات اسکوچیچ احترام بگذاریم

 

در هر صورت به نظر من باید به نظرات سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم. واضح است که اسکوچیچ همه بازی های لیگ را بررسی می کند. من دیدم که او در خیلی از بازی ها در استادیوم حضور پیدا می کند و بازی هایی هم که در ورزشگاه حضور ندارند با کمک دستیارانش، آنالیز می کنند. مطمئن باشید که همیشه انگیزه مربی از همه بیشتر است که بتواند نتایج خوبی بگیرد. باید تیم ملی و مربی مان را حمایت کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

 

سه بازیکن تیم ملی محصول سایپا بودند

 

امروز در مجموع تیم ملی سه بازیکن داشت که محصول سایپا بودند. کریم انصاری فرد، علی قلی زاده و ابوالفضل جلالی که خوشبختانه هر سه بازی کردند و عملکرد خوبی هم داشتند. این خوشحال کننده است که در بین نفراتی که امروز برای تیم ملی بازی کردند سه بازیکن پرورش یافته سایپا هستند. کریم انصاری فرد از 10 سالگی، علی قلی زاده از  9 سالگی و ابوالفضل جلالی از رده امید برای سایپا بازی و رشد کردند. این برای باشگاه ما که هدف و فلسفه اولش بازیکن سازی و پرورش استعداد است، خیلی خوشحال کننده است. مطمئن باشید که سایپا در سال های آینده نیز نفراتی را دارد که به تیم ملی دعوت شده و بازی کنند.


نتایج مان در حد بازی هایمان نبوده است

 

سایپا وضعیت خوبی دارد و بعد از تعطیلات در حال انجام دادن کارهایمان هستیم. مطمئن هستیم که می توانیم نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم و در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم. با توجه به بازی هایی که از نظر فنی انجام داده ایم، نتایج مان خوب نبوده و باید یک مقدار پخته تر و باتجربه تر کار کنیم تا بتوانیم از بازی های خوبمان نتایج خوبی هم بدست بیاوریم.  روز گذشته یک بازی دوستانه با پرسپولیس انجام دادیم. خیلی خوب بود که قبل از بازی با سپاهان یک بازی قوی و محکم انجام بدهیم. به امید خدا روز شانزدهم یک بازی خوب با سپاهان در زمین خودمان داریم. امیدوارم که بتوانیم در این دیدار کیفیت خودمان را به همه نشان بدهیم.

 

50 درصد تیم محصول آکادمی هستند

 

باید به جوان ترهایمان فرصت بدهیم. وقتی یک بازیکنی از رده سنی امید را به بزرگسالان می آوری و به آرامی به او فرصت می دهی باید صبر کنی که این بازیکن در بازی کسب تجربه کند. ما طی دو سال اخیر 15 بازیکن را از رده سنی جوانان و امید سایپا وارد تیم بزرگسالان کرده ایم. یعنی الان امسال بیشتر از 50 درصد بازیکنان مان، محصول آکادمی خود باشگاه هستند. این دستاورد بسیار بزرگی است اما در کنار آن هم تلاش می کنیم که نتایج خوبی هم کسب کنیم. خوشبختانه مورد حمایت مدیران باشگاه هستیم و از آنها تشکر کرده و قول می دهیم که تلاش مان را بیشتر کنیم.

دیدگاه‌ها