کد خبر : 1746201 | 10 فروردين 1400 ساعت 22:16 | 104.6K بازدید | 4 دیدگاه

پیروزی تیم ملی با یک جای خالی بزرگ (عکس)

تیم ملی ایران اولین دیدار خود در سال 1400 را با پیروزی سه بر صفر به پایان رساند.

پیروزی تیم ملی با یک جای خالی بزرگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی سوریه رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. کنعانی زادگان، آزمون و انصاری فرد گل های تیم ملی را در این دیدار به ثمر رساندند.

 

این اولین بازی تیم ملی ایران در سال 1400 بود و شاگردان اسکوچیچ موفق شدند سال جدید را با پیروزی آغاز کنند. پیروزی امروز تیم ملی اما یک جای خالی بزرگ داشت؛ جایی خالی که می توانست با هزاران هوادار مشتاق و فوتبالدوست پر شود.

 

 

سکوهای خالی ورزشگاه آزادی در بازی ایران و سوریه به شدت چشم خراش بود و فوتبالدوستان را برای بازگشت به ورزشگاه ها بی تاب تر کرد. بی شک در صورتی که امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه ها فراهم می شد، حداقل شاهد حضور چند ده هزار نفر در ورزشگاه آزادی می بودیم که بعد از هر گل تیم ملی فریاد شادی سر می دادند و چه بسا که با حضور آنها نتیجه ای متقدرانه تر برای تیم ملی رقم می خورد.

 

شیوع کرونا و ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه ها مدت هاست که فوتبالدوستان ایرانی را به مانند همتایانشان در سراسر دنیا از تماشای بازی های تیم های محبوب شان از روی سکوها محروم کرده است. محرومیتی که بی شک به ضرر تیم های پرهواداری چون تیم ملی ایران است که همواره در بازی های حساس و سرنوشت ساز، پشتش به هوادارانی گرم بود که با حضور پر شمار خود در ورزشگاه آزادی، در نقش یار دوازدهم به معنای واقعی کلمه ظاهر می شدند.

 

دیدگاه‌ها