کد خبر : 1746212 | 11 فروردين 1400 ساعت 00:49 | 32.4K بازدید | 1 دیدگاه

قلی‌زاده به موقع از بلژیک رسید (عکس)

ستاره ریزنقش خط میانی تیم ملی بیشترین نقش را روی گل‌های ایران برابر سوریه داشت.

قلی‌زاده به موقع از بلژیک رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علی قلی‌زاده آخرین بازیکنی بود که بخاطر تاخیر سه روزه در پروازش از بروکسل به تهران، به‌عنوان آخرین بازیکن به اردوی فروردین‌ماه تیم ملی ایران اضافه شد، اما حضورش خبر خوبی برای دراگان اسکوچیچ بود و سرمربی کروات نیز از او در دیدار با سوریه استفاده کرد.

 

لژیونر ایرانی شارلروا که برخلاف ۲۱ نفر دیگر از اعضای تیمش مبتلا به کرونا نشد و با دو تست منفی پیاپی اجازه سفر به تهران را به دست آورد، پس از تلاش و حضور با انگیزه در تمرینات، در دیدار مقابل سوریه هم موثر کار کرد و خوش درخشید.

 

علی قلی‌زاده در لحظات ابتدایی دیدار مقابل سوریه با ارسال بی‌نقص از روی کرنر به مقابل تیرک اول که با ضربه سر کنعانی‌زادگان همراه شد، پاس گل اول را داد و ثانیه‌هایی پس از آن هم با یک پاس چیپ تماشایی از میانه زمین به پشت مدافعان سوریه، توپ را به مهدی طارمی رساند که پاس او و شوت سردار آزمون تبدیل به گل نشد.

 

این ستاره تیم ملی در ادامه نیز با تکنیک بالا و فرارهای سریع خود بارها خط دفاعی سوریه را آزار داد و در دقیقه ۴۰ هم با یک شوت فنی دروازه این تیم را تهدید کرد که توپ او تبدیل به گل نشد.

 

 

قلی‌زاده که با دوندگی بالا و خستگی‌ناپذیری تا دقایق پایانی کار می‌کرد، با حرکت تند و تیز ضد حمله سریعی به وجود آورد و به کریم انصاری‌فرد پاس داد تا این مهاجم تعویضی سومین گل ایران را به ثمر رساند.

 

این ملی‌پوش ایرانی حالا در شرایطی به بلژیک برمی‌گردد که باید تیمش را در رقابت‌های مرحله پلی‌آف ژوپیر لیگ بلژیک همراهی کند و تیم فوتبال شارلروا امیدوار است علی قلی‌زاده را که بیشترین تاثیر را روی گل‌های این فصل‌اش داشته، در بهترین شرایط در اختیار بگیرد.

دیدگاه‌ها