کد خبر : 1746260 | 11 فروردين 1400 ساعت 12:00 | 146.2K بازدید | 107 دیدگاه

طرح‌های خاص برای سال ۱۴۰۰

از البسه جدید پرسپولیس رونمایی شد (عکس)

باشگاه پرسپولیس از البسه جدید این تیم برای حضور در مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا رونمایی کرد.

از البسه جدید پرسپولیس رونمایی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس آنطور که وعده داده بود، پیش از اولین بازی رسمی در سال جدید خورشیدی، از لباس‌های جدید خود رونمایی کرد؛ البسه ای با طرح خاص و متفاوت که مورد اقبال عمومی هواداران نیز قرار گرفته است.

 

1586202

 

در کیت های جدید استفاده از نقش و نگار «تخت جمشید» به وضوح مشخص است. موضوعی که از سوی طرفداران پرسپولیس در سال های اخیر به شدت دنبال می‌شد و حالا آل اشپورت اِلمان‌هایی از آن را به کار گرفته است.

 

نکته جالب در کیت دوم و سوم پرسپولیس، حذف لباس سفید رنگ است که در تمام این سال ها مورد توجه طراحان و تولیدی های تامین کننده البسه این باشگاه بود اما حالا برند آلمانی آل‌اشپورت با نظر هواداران، آن را کنار گذاشته و از کیت های مشکی و طوسی بهره برده.

 

* پیراهن تمرینی؛ کاخ تچر فارس!
پرسپولیسی ها در سال جدید، کیت های تمرینی تازه هم خواهند داشت. کیت هایی با رنگ سبز فسفری، نارنجی و صورتی که از این پس در تمرینات تیم سرخپوش پایتخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

1586209

 

1586206

 

* پولوشرت و سوییشرت؛ طرح گل انار
لباس های قبل از بازی پرسپولیس طرحی هماهنگ با لباس مسابقه دارند. سویشرت ها به رنگ قرمز و مشکی طراحی شده‌اند و لباس هتلی (پولوشرت) نیز به همین شکل است.

 

 

1586211

 

1586203

 

* کیت‌های مسابقه؛ قرمز، مشکی، طوسی (با تقدیر از رنگ صورتی!)
کیت اول پرسپولیس قرمز یکدست خواهد بود و نکته جالب، استفاده از لوگوی کوچک پرسپولیس، ال اشپورت و بانک گردشگری است. مدل یقه ۷ و یکپارچگی رنگ قرمز، از این کیت، پیراهنی شیک ساخته که در تن ستاره های این تیم رونمایی شد.

 

1586208

 

کیت دوم قرمزها مشکی رنگ است و به جای رنگ قرمز، از بنفش استفاده شده. روی جلوی پیراهن نقش «گل انار» که در دیواره های تخت جمشید حضور دارد، دیده می‌شود. روی یقه لباس هم هسته لوگوی پرسپولیس قرار گرفته است.

 

1586207

 

کیت سوم قرمزها راه راه مشکی و طوسی رنگ است و طرحی ساده دارد. قرار است این کیت در لیگ قهرمانان آسیا رونمایی شود.

 

1586210

 

* نظر هواداران؛ از تمجید تا نقد
در نظرسنجی ای که یکی از کانال‌های هواداری پرسپولیس انجام داده، ۴۱٪ از مخاطبان این کانال طراحی البسه پرسپولیس را «عالی» خوانده‌اند و ۴۲٪ نیز به گزینه «خوب» رای داده‌اند.

 

1586205

 

در یکی دیگر از نظرسنجی های این کانال، ۵۰٪ از شرکت کنندگان کیت اول قرمزها را بهترین لباس طراحی شده خوانده‌اند و کیت دوم و سوم هم در رتبه های بعدی قرار دارد.

 

اما باوجود اقبال ویژه و کم نظیر به این کیت ها، نقدهایی نیز در فضای هواداری به آن انجام شده است. از جمله این‌که برخی رنگ سفید را نشانه از فرهنگ این باشگاه خوانده‌اند و همچنین عده ای دیگر فاصله گرفتن از کیت ارسنالی که در سال های نخست پرسپولیس مورد استفاده بود را نقد کرده‌اند. هرچند که همچنان علاقه ای ویژه از سوی هواداران به این کیت دیده شده است.

دیدگاه‌ها