کد خبر : 1746370 | 12 فروردين 1400 ساعت 10:52 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

پس از برد کمرنگ برابر بوسنی؛

دشان: همیشه از بازیکنانم انتظارات زیادی دارم

شب گذشته فرانسه در سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی جام جهانی توانست با تک گل آنتوان گریزمان بوسنی را شکست دهد.

دشان: همیشه از بازیکنانم انتظارات زیادی دارم

به گزارش "ورزش سه"، فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی در رقابت های جام جهانی، شب گذشته موفق شد با یک گل بوسنی و هرزگووین را شکست داده و با هفت امتیاز صدرنشین گروه D شود. آنتوان گریزمان با ضربه سر در دقیقه 60 بازی برای فرانسه گلزنی کرد و در نهایت شاگردان دیدیه دشان با وجودی که در این مرحله از رقابت ها در سه بازی خود چندان درخشان ظاهر نشده اند توانستند با چهار امتباز بیشتر از تیم دوم در گروه خود صدرنشین شوند.

 

1586417

 

در این بازی کلیلیان امباپه هم در دقیقه سه برای فرانسوی ها گلزنی کرد اما گل او آفساید اعلام شد. در پایان امباپه جز همان گل آفساید در این بازی بی تاثیر ظاهر شد تا بر خلاف فرم خوبی که در بازی های باشگاهی دارد، در بازی های ملی نمایشی مایوس کننده داشته باشد.

هوگو لوریس، دروازه بان تیم ملی فرانسه، نیز نقش پررنگی در پیروزی بی رمق این تیم داشت و بارها دروازه را نجات داد.

 

1586419

 

دیدیه دشان پس از بازی گفت: "نتیجه مهمترین چیز است. واضح است که در زمینه شیوه بازی ما می توانیم بهتر از این عمل کنیم. در نیمه اول آنطور که باید، بازی نکردیم و هوگو سیو محشری داشت.

در نیمه دوم اوضاع بهتر بود. همه مسابقات پیچیده و دشوار هستند. چیزهایی هست که من دیده ام قادر به انجام‌شان هستیم اما مدتی است ندیده ام آنها را در زمین پیاده کنیم. پیروزی مهمترین چیز است.

ما در نیمه دوم کارهای بیشتری انجام دادیم. در آغاز بازی کمی مشکل داشتیم. نمی خواهم که برای بازیکنان بهانه بیاورم. من از آنها انتظار زیادی دارم، حتی با وجودی که سفرها و اختلاف زمانی بسیار کار را دشوار کرده است.

بازی هایی که در ماه سپتامبر خواهیم داشت با سه رقیب اصلی مان خواهد بود. هیچ چیز تمام نشده اما ما با هفت امتیاز از سه بازی خودمان را در بهترین جایگاه ممکن قرار داده ایم."

دیدگاه‌ها