کد خبر : 1746373 | 12 فروردين 1400 ساعت 11:18 | 18.5K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره سوری ها در بازی با ایران (عکس)

تیم ملی سوریه اگر چه در برابر ایران 3-0 شکست خورد اما در دقایقی از بازی خط دفاعی تیم ملی را آزرد و حتی یک بار تیرک دروازه تیم ملی به لرزه در آمد.

ستاره سوری ها در بازی با ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک ستاره تیم ملی سوریه در بازی با ایران بازیکن شماره 10 این تیم بود؛ محمود مواس. او مثل همیشه متعصب و با همه توان بازی کرد. تلاش های او یک بار منجر به لرزیدن تیرک دروازه ایران شد. یک بار هم شوت زد که ضربه اش با اختلاف کمی به بیرون رفت. محمود در دوره قبلی مقدماتی جام جهانی هم در برابر ایران ارایه گر بازی خوبی بود. بازی ای که در استادیوم آزادی تهران با نتیجه 2-2 خاتمه یافت و البته در بازی رفت هم سوری ها مقاومت خوبی در برابر ایران داشتند و در نهایت با یک امتیاز میدان را ترک کردند. بازی ای که به دلیل عدم شرایط میزبانی سوری ها در کشور ثالث برگزار شد.

 

 

سوری ها در مقدماتی جام جهانی در گروه A شرایط ایده آلی دارند و هر 5 بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. آنها در روزهای فیفا دو بازی دوستانه در برابر بحرین و ایران پشت سر گذاشتند که در هر دو بازی با 3 گل شکست خوردند با این تفاوت که سوری ها در بازی با بحرین یک بار موفق به گل زنی شدند. سرمربی تیم ملی سوریه تاکید داشت در این دو بازی بیشتر تلاشش بر این بوده که به نفرات جدید میدان دهد و تجربه آنها را برای بازی های مهم تر بالا ببرد.

 

محمود المواس 28 ساله تا کنون 70 بازی ملی برای سوری ها انجام داده است و 11 گل ملی هم در کارنامه او دیده می شود. او برای تیم ملی زیر 17 سال – زیر 20 سال و زیر 23 سال سوری ها هم بازی کرده است و اینطور می توان گفت جز بازیکنان باتجربه تیم ملی سوریه به حساب می آید و همیشه حضور او در تیم ملی سوریه تدوام داشته است.

دیدگاه‌ها