کد خبر : 1746382 | 12 فروردين 1400 ساعت 12:06 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی برابر لهستان؛

ساوت‌گیت: هدف ما رسیدن به 9 امتیاز بود

انگلیس شب گذشته در سومین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 با نتیجه 2-1 لهستان را شکست داد.

ساوت‌گیت: هدف ما رسیدن به 9 امتیاز بود

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس توانست در سومین بازی خود از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 با نتیجه 2-1 لهستان را شکست داده و با سه پیروزی و 9 امتیاز صدرنشین گروه خود شود. در دقیقه 19 با خطای مدافع لهستان روی رحیم استرلینگ، یک ضربه پنالتی نصیب سه شیرها شد و هری کین پشت ضربه قرار گرفت و توپ را به وسط دروازه کوبید تا شزنی، دروازه بان لهستان، مغلوب شود.

 

1586446

 

این نتیجه تا دقیقه 58 پایدار بود تا اینکه روی اشتباه عجیب جان استونز، مدافع انگلیس، لهستان صاحب موقعیت شد و یوکوب مودر کار را به تساوی کشید. اما در فاصله 5 دقیقه مانده به پایان بازی هری مگوایر گل پیروزی انگلیس را به ثمر رساند؛ روی یک ضربه کرنر توپ با ضربه سر جان استونز به مگوایر رسید و او هم با یک شوت تماشایی، توپ را به طاق دروازه لهستان کوبید تا استونز اشتباه خود را جبران کرده باشد.

 

1586445

 

در پایان بازی گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس، نیز از عملکرد جان استونز که در هر سه بازی انگلیس در این هفته از ابتدا در زمین حضور داشت تمجید کرد، مخصوصا که ستاره سیتی توانست با حفظ روحیه و جنگندگی خود، اشتباه مرگبارش در این بازی را جبران کند.

 

ساوتگیت گفت: "هر بازیکنی ممکن است در بازی دچار اشتباه شود و گاهی بابت آن مجازات هم خواهد شد و تاوان پس خواهد داد. چیزی که شما به دنبال آن هستید دیدن واکنشی است که آنها پس از ارتکاب اشتباه دارند. اینکه در آن لحظات خود را ببازید و تسلیم شوید، آسان خواهد بود. جان اما این کار را نکرد و این نکته ای کلیدی و فاکتوری مهم برای ما بود که در بازی باقی بمانیم.

او سپس توانست در محوطه جریمه حریف تاثیرگذار باشد و به هری مگوایر پاس گل بدهد. من از دیدن واکنش او بسیار راضی بودم و خیلی مهم بود که کل تیم آنطور عکس العمل نشان دادند. تمرکز ما روی از میان برداشتن این اشتباهات بوده و در 14 مسابقه قبلی ما تنها پنج گل دریافت کردیم و از آن میان دو گل روی ضربات پنالتی و یک گل روی ضربه آزاد بوده است."

 

1586443

 

تمرکز ساوت گیت اکنون به سرعت به سمت مسابقات یورو 2020 کشیده شده است. نخستین بازی انگلیس در این رقابت ها در تاریخ 13 ژوئن (23 خرداد)  در استادیوم ومبلی برابر کرواسی برگزار خواهد شد.

ساوت گیت در این باره افزود: "ما بازیکنانی در خط حمله داریم که در حال حاضر در دسترس نیستند و باید به زودی به ترکیب بازگردند اما نمی دانیم در واقعیت چه اتفاقی خواهد افتاد. متاسفانه به نظر می رسد که چند بازیکن دیگر را نیز از دست بدهیم. واقعیت این است و ما باید فقط همه چیز را تحت نظر داشته باشیم و ببینم هر بازیکنی چه وضعیتی دارد.

ما تقریبا همان جایی هستیم که از قبل هم می دانستیم، هیچ چیز در 10 روز گذشته –خوب یا بد- رخ نداده که من را سورپرایز کرده باشد. این نشان می دهد که ما بازیکنان‌مان را می شناسیم و می دانیم چه جایگاهی داریم و می دانیم که نیاز به پیشرفت داریم تا یک تیم سطح بالای درجه یک شویم.

باید به بردن ادامه دهیم. هدف ما رسیدن به 9 امتیاز در این بازی ها بود که به این هدف رسیدیم."

دیدگاه‌ها