کد خبر : 1746447 | 12 فروردين 1400 ساعت 20:05 | 19.9K بازدید | 2 دیدگاه

با تماشاگران هم‌سفره شدیم؛

منصوریان: بی‌دقت نه، بدشانس بودیم

سرمربی آلومینیوم معتقد است در دیدار با فولاد خوش‌شانس نبودند و به همین دلیل به گل نرسیدند.

منصوریان: بی‌دقت نه، بدشانس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار آلومینیوم و فولاد عنوان کرد: می‌دانستیم بازی بسیار سختی داریم. خیلی خوب خودمان را آماده کرده بودیم و در مسیر تغییر روند اول به لحاظ فیزیکی و بعد به شکل تاکتیکی قرار داشتیم. اردوی ابتدای سال کمک زیادی به ما کرد و به دوستانمان در شهر مهاجران، مجموعه پالایشگاه، آقای رمضان‌پور و باشگاه آلومینیوم خسته نباشید می‌گویم چراکه توانستیم به شرایط مد نظرمان از نظر بدنی و تاکتیکی برسیم.

 

او ادامه داد: می‌دانستیم حتما باید فولاد را غافلگیر کنیم چون آنها همیشه روی ۲۰ دقیقه اول مسابقه تاکید دارند؛ ما سعی کردیم روند مسابقه را در ۲۰ دقیقه اول از دست‌شان خارج کنیم و روز خیلی خوبی داشتیم و چهار بار به تیرک دروازه زدیم و جدا از آن فولاد هم دو فرصت خیلی خوب داشت که اگر قرار بود بازی همراه با گل باشد، باید ۴ بر ۲ برنده می‌شدیم.

 

سرمربی آلومینیوم با بیان اینکه بچه‌های ما تمام تلاش خود را انجام دادند، عنوان کرد: به تیمم تبریک می‌گویم چراکه سه بازی است کلین‌شیت می‌کنیم. اینکه در خط دفاعی روی نقطه صفر می‌مانیم و تیم ما بار حمله را خیلی خوب به سر منزل مدنظر می‌رساند و از صمیم قلب تبریک می‌گویم.

 

منصوریان یادآور شد: قبل از مسابقه امروز اتفاقی در تیم ما افتاد که شرایط را دگرگون کرد. ما در زمان خروج از هتل دیدیم که تماشاگران با فشفشه و پرچم تیم را تشویق کردند و انرژی مضاعفی به تیم دادند. به نظرم سفره ما با هواداران یک شکل می‌شود و اگر می‌خواستم یک فلسفه در تیمم پیاده کنم، همین یار دوازدهم بود. یار دوازدهم کاملا ما در زمین کمک کرد و انرژی فوق‌العاده مثبت داد. دست تک تک آنها را می‌بوسم.

 

او اضافه کرد: در تمرین دیروز هم تماشاگران بدون اینکه ما اطلاع داشته باشیم، در سایت‌ها و کانال‌های هواداری گفته بودند سر تمرین حاضر شویم. قدم هواداران همیشه روی چشم من است و خوشحالم که طرفداران بدون اینکه چیزی بخواهند، با ماشین ما را تا ورزشگاه و هتل همراهی می‌کند. امیدوارم شر ویروس کرونا از کره زمین کم شود و آن چیزی که از هواداران با حضور ۱۵-۱۰ هزار نفری در ورزشگاه می‌خواهیم، شور واقعی را داشته باشند.

 

سرمربی آلومینیوم با بیان اینکه امروز خوش‌شانس نبودیم، ابراز کرد: بازیکنان من بی‌دقت نبودند؛ توپ ۴ بار به تیرک دروازه برخورد کرد و وقتی به تیرک می‌خورد، توپ باید به داخل هفت متر و نیم برود. ما امروز خوش‌شانس نبودیم و اگر یکی از آن توپ‌ها گل می‌شد، جریان بازی تغییر می‌کرد.

 

منصوریان عنوان کرد: حضور در اراک را نقطه عطف زندگی‌ام می‌دانم و می‌توانم با نفت رویایی خودم و ذوب‌آهن سال اول حضورم که بهترین تیم آسیایی شدیم، مقایسه کنم. احساسم نسبت به آینده تیم آلومینیوم خیلی خوب است و با هواداران هم‌سفره هستیم. لحظاتی از بازیکنانی که بازیکنان را دور هم جمع می‌کردم، به بازیکنان می‌گفتم که وقتی ورزشگاه را ترک می‌کنیم، باید هواداران را خوشحال کرده باشیم. ما باید در فضای تاکتیکی بهتر قرار بگیریم. در مجموع از کیفیت بازی راضی بودم و بازیکنانم جان‌فشان بودند.

 

او یادآور شد: فولاد در هفته آینده بازی آسیایی دارد که از صمیم قلب برای آقای سعید آذری، جواد نکونام، مهدی هاشمی‌نسب عزیز و تمام مجموعه فولاد آرزوی موفقیت می‌کنم چون آنها هفته آینده فولاد ایران هستند، نه فولاد خوزستان.

 

سرمربی آلومینیوم در خصوص نفراتی که جذب کردند، گفت: من اعتقاد ندارم که خیلی بریز و بپاش داشته باشم. معتقد هستم این تیم آلومینیوم احتیاج به رفع مشکلات خاص دارد. ما هم دوست داریم بازیکنانی که در بورس مارکتینگ هستند را جذب کنیم، اما نگاه خودم به این شکل است که باید تیم را بالانس کنیم.

 

منصوریان ادامه داد: نمی‌توانیم یک بازیکن را با رقم خیلی بالا بیاوریم و یک بازیکن را با عدد پایین جذب کنیم. این تفاوت‌ها آسیب روحی به تیم می‌زند. سعی کردیم چهار بازیکن بگیریم که یک بازیکن زیر ۲۳ سال هم به این جمع اضافه می‌شود. طاهرخانی، بازیکن سابق پرسپولیس را احتمالا می‌گیریم و با توجه به اینکه سابقه خوبی در بین بازیکنان بزرگ پرسپولیس داشته، به آلومینیوم می‌آوریم تا ان‌شاالله تیم ما تکمیل شود.

 

او اضافه کرد: می‌توانستیم سه بازیکن خیلی بزرگ بگیریم، اما بازیکنی که ۱۰۰ باشد ولی بی‌انگیزه کار کند، به درد من نمی‌خورد ولی اگر بازیکنی با کیفیت ۷۰ درصد انگیزه را می‌توانم پیشرفت دهم. از نقل و انتقالات تیمم رضایت دارم و مشکلی نیست.

 

سرمربی آلومینیوم ابراز کرد: علیرضا چراغعلی را جذب کردیم که یک مکمل برای خط هافبک تیم باشد و اعتقادمان بر این است که ابتدا فیزیک، بعد تاکتیک و در نهایت در پلن حمله پیشرفت کنیم.

 

منصوریان در پایان گفت: امیدوارم مردم کشورم در سال ۱۴۰۰ سلامت باشند و همچنین درگذشت خانم نامداری را به جامعه هنر و مردم ایران تسلیت می‌گویم.

دیدگاه‌ها