کد خبر : 1746452 | 12 فروردين 1400 ساعت 20:38 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با فولاد باید ۴ بر ۲ می‌شد؛

آقایی: دلتنگ تماشاگران هستیم

مهاجم آلومینیوم معتقد است نمایش بهتری از فولاد داشتند.

آقایی: دلتنگ تماشاگران هستیم

به گزارش "ورزش سه"، میثم آقایی پس از دیدار برابر فولاد اظهار کرد: این مسابقه برای هر دو تیم خیلی مهم بود و نیاز به سه امتیاز داشتند چراکه موجب صعود تیم‌ها به رده چهارم جدول می‌شد. از بچه‌های تیم ممنون هستم که تلاش زیادی انجام دادند و اگر توپ‌های ما تبدیل به گل می‌شد، ۴ بر ۲ به برد می‌رسیدیم.

 

او ادامه داد: سال گذشته که از لیگ یک به لیگ برتر رسیدیم، تیم یک‌دستی در آلومینیوم شکل گرفته بود؛ در ابتدای فصل هم با توجه به نفراتی که از سال گذشته ماندند و بازیکنانی که آمدند، تیم همدلی ساختیم. نفرات ما جوان و با انگیزه بودند و پس از دیدار با نساجی که یک مسابقه کابوس‌وار برای ما بود، روند رو به رشدی گرفتیم و خدا را شکر تا الان شرمنده مردم خوب اراک نشدیم و پدیده لیگ برتر لقب گرفتیم.

 

مهاجم با تجربه آلومینیوم درباره کار زیر نظر منصوریان عنوان کرد: علی آقا یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است و در باشگاه بزرگ استقلال و تیم ملی بازی کرده که حضورشان در تیم موجب بالا رفتن روحیه بازیکنان شده است. امیدوارم بتوانیم روند رو به رشد تیم را حفظ کنیم و نیم‌نگاهی به سهمیه آسیایی داشته باشیم.

 

آقایی با اشاره به حمایت تماشاگران آلومینیوم قبل از حضور در ورزشگاه ابراز کرد: ما امروز شرمنده هواداران شدیم؛ به جرات می‌توانم بگویم که اگر استادیوم باز بود و بیماری کرونا وجود نداشت، ورزشگاه پُر می‌شد. حق مردم اراک بیشتر از این‌هاست؛ آنها پس از ۱۸ سال به لیگ برتر صعود کردند، اما این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم با رفتن کرونا دوباره تماشاگران را در استادیوم ببینیم چون دل ما برای آنها تنگ شده است.

دیدگاه‌ها