کد خبر : 1746489 | 13 فروردين 1400 ساعت 11:43 | 45.6K بازدید | 15 دیدگاه

مهمان ناخوانده در اولین بازی سال؛

خاص‌ترین تماشاگر لیگ برتر در افتتاحیه ۱۴۰۰(عکس)

کرونا همچنان مانع از حضور هواداران فوتبال در لیگ برتر می‌شود، اما نخستین مسابقه سال جدید یک تماشاگر ویژه داشت.

خاص‌ترین تماشاگر لیگ برتر در افتتاحیه ۱۴۰۰(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران دیروز پنج‌شنبه با انجام دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد خوزستان در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک وارد سال ۱۴۰۰ شد که پس از پایان این بازی بدون گل، یک صحنه جالب روی سکوها مشاهده شد.

 

در حالی که هواداران فوتبال ایران پس از یک‌سال هنوز اجازه حضور در ورزشگاه‌ها را پیدا نکرده‌اند و شروع موج چهارم ویروس کرونا در ایران موجب شده تا احتمال ادامه پیدا کردن مسابقات بدون تماشاگر تا پایان فصل قوت بگیرد، اما طرفداران تیم‌ها و به ویژه باشگاه‌های شهرستانی تنها اجازه همراهی تیم‌های خود را تا پشت درهای ورودی استادیوم‌ها دارند و نمی‌توانند از نزدیک مسابقات را تماشا کنند.

 

 

پس از پایان مسابقه دیروز آلومینیوم و فولاد خوزستان، کادر فنی اراکی‌ها تصمیم گرفتند ریکاوری بازیکنانی که در مسابقه حضور داشتند را انجام دهند و تمرین کوتاهی نیز برای نیمکت‌نشینان در نظر بگیرند که در همین حین اتفاق جالبی رخ داد.

 

 

 در زمان ریکاوری و تمرین بازیکنان آلومینیوم پس از دیدار با فولاد، علیرضا منصوریان به یکباره متوجه حضور یک حیوان روی سکوهای ورزشگاه اراک می‌شود که جلب توجه زیادی می‌کرد و اعضای تدارکات آلومینیوم بعد از نزدیک شدن به جایگاه تماشاگران، متوجه حضور یک روباه روی صندلی‌ها شدند.

 

 

این روباه از ضلع شمالی ورزشگاه امام خمینی اراک از پله‌ها بالا آمده و به شکل جالبی روی صندلی‌ها نشست و تمرین بازیکنان آلومینیوم را تماشا کرد که همین اتفاق سوژه جذابی پس از پایان نخستین مسابقه سال جدید رقم زد.

 

 

پس از ثبت تصاویر، این روباه از روی صندلی بلند شد و دوباره از ضلع شمالی ورزشگاه اراک با سرعت به سمت بیرون استادیوم رفت که همین حضور کوتاه مدت او روی سکوها، تمرین بازیکنان آلومینیوم را تحت الشعاع قرار داد.

 

عکس: محمد عباسی

دیدگاه‌ها