کد خبر : 1746503 | 13 فروردين 1400 ساعت 13:01 | 23.1K بازدید | 9 دیدگاه

دنبال قهرمانی در سه جام هستیم؛

ماجدی: با بازیکنان امید جای بازیکنان اصلی را پر می کنیم

فرشاد ماجدی مربی تیم فوتبال استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر پیکان در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر شرکت کرد.

ماجدی: با بازیکنان امید جای بازیکنان اصلی را پر می کنیم

 به گزارش "ورزش سه"، فرشاد ماجدی مربی تیم فوتبال استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار این تیم برابر پیکان شرکت کرد و صحبت هایش در مورد بازی ضمن تبریک سال نو آغاز کرد: تمرینات تیم استقلال از دوم فروردین ماه آغاز شد، البته چند بازیکن ما به دلیل ابتلا به کرونا در تمرینات ما شرکت نکردند ولی با استفاده از بازیکنان آکادمی خودمان را برای بازی فردا آماده کردیم. تمرینات به صورت مدون برگزار شد و خودمان را آماده کردیم برای بازی فردا.


از ماجدی پرسیده شد که آیا ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا در روند حرکتی این تیم تاثیر خواهد گذاشت، بیان کرد: ما با استفاده از بازیکنان آکادمی خلا بازیکنان دیگر را پر کردیم. خوشبختانه تمام بازیکنان سلامتی خود را به دست آوردند و مشکلی وجود ندارد.


او در مورد غایبان استقلال در دیدار برابر پیکان نیز صحبت کرد: آقای غلامپور و بابک مرادی و مدیر رسانه‌ای ما فعلا درگیر این بیماری هستند.


ماجدی در خصوص لغو بازی با نفت و دو هفته استراحتی که پیش روی آبی پوشان خواهد بود، عنوان کرد: مجیدی تدابیر لازم را برای بازی های آسیایی اندیشیده است و ما بعد از این بازی آماده این بازی ها می‌شویم.


وی در خصوص زمان‌بندی عجیب برنامه استقلال در آسیا که در ساعات پایانی شب است، توضیح داد:به هر حال شرایط این است و باید همه کار کنیم تا به بهترین شکل برای حضور در این بازی ها آماده شویم. همه باید روی این مساله تمرکز داشته باشیم.


مربی تیم استقلال در خصوص دیدار فردای تیمش با پیکان گفت: ما با تفکرات آقای تارتار آشنا هستیم، پیکان تیمی جوان است و با انگیزه مضاعف مقابل ما حضور پیدا می‌کند. آنها خوب پرس می‌کنند ولی ما تمرینات را بر اساس نقاط و ضعف و قوت آنها چیده‌ایم. امیدوارم امسال در نهایت با قهرمانی در 3 جام دل هوادارانمان را به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها