کد خبر : 1746514 | 13 فروردين 1400 ساعت 14:01 | 15.1K بازدید | 5 دیدگاه

پیکان- استقلال؛ نبرد تکراری با انگیزه‌های متفاوت

پیکان و استقلال برای سومین بار درفصل جاری به مصاف یکدیگر می‌روند.

پیکان- استقلال؛ نبرد تکراری با انگیزه‌های متفاوت

به گزارش "ورزش سه"، تیم های استقلال و پیکان در شرایطی عصر شنبه اولین مسابقه خود در سال 1400 را برگزار می‌کنند که این بازی سومین تقابل دو تیم در فصل جاری است.


پیکان و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه شهرقدس مقابل یکدیگر قرار گرفتند که آن بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. البته سرمربیگری استقلال در آن موقع برعهده محمود فکری بود. دومین بازی دو تیم روز 21 اسفند ماه 99 بود که در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی صورت گرفت. در این مسابقه پرتنش استقلال با نتیجه دو بر یک به برد رسید و به مرحله بعدی حذفی صعود کرد.


حالا خودروسازان فوتبال ایران سومین تقابل فصل را مقابل استقلال خواهند داشت که البته این بازی به میزبانی آبی ها در ورزشگاه آزادی است.


بازی فردای استقلال و پیکان اما نسبت به دو مسابقه قبلی در شرایط متفاوتی برگزار می‌شود. تیم پیکان با اضافه شدن چند بازیکن شرایط بهتری نسبت به قبل پیدا کرده و در استقلال نیز فرهاد مجیدی و کادرفنی بهتر توانسته اند تفکرات شان را به تیم دیکته کنند. هرچند که غیبت برخی نفرات به دلیل ابتلا به کرونا در تمرینات می تواند روی روند ابی ها تاثیرگذار باشد.


با این وجود پیش بینی می‌شود سومین تقابل استقلال و پیکان در فصل جاری یکی از بازی های جذاب هفته نوزدهم لیگ برتر باشد. مهدی تارتار و شاگردانش که نشان داده اند در توقف مدعیان تبحر دارند، فردا نیز با هدف موفقیت ونتیجه گیری وارد زمین می‌شوند و از طرفی استقلال نیز به دنبال بالا آمدن در جدول و البته رفتن به لیگ قهرمانان آسیا با روحیه ای خوب است.


گفتنی است؛ دیدار استقلال و پیکان ساعت 18:50 شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها